Nachtbrakerstopic 28-29 december

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 28 op 29 december 2011. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00, pas dan is het avond.

Laatst bewerkt door een moderator:
Alvast even aangeven dat dit topic is geopend, let wel dat berichten die voor 18.00 worden geplaatst weer worden verwijderd.

Veel plezier allemaal in dit topic :)

Ik denk dat ik toch geen slaap krijg dus ik heb hier lekker energy drink staan, vuurwerkfoldertjes naast me om te bekijken en een paar films!
Bring it on! :D

Vanavond even Home alone kijken, en dan dvd van pieter erin.

Heb er zin in, morgen lekker vroeg op :D:D

Hahaha ik gaat toch ook gewoon mn bed opzoeken vanavond hoor. Morgen weer vroeg werken. En een 400 km km naar huis rijden dus kan wel wat nachtrust gebruiken

Man o man, nu eerst twee dagen werken in een vuurwerkwinkel en dan de 31e stookdag, ik denk dat ik weinig online zal komen dus ik zal het maar eerlijk zeggen : jongens ik zal jullie missen !!!!!

Ben hier vast wel aanwezig vanavond, vannacht niet. Wil 1. gewoon slapen want heb hoofdpijn. 2. Heb geen PSP meer dus moet wel, mijn mobiel logt niet in op VWC :sad:..

Ik ga zodadelijk met vrienden schaatsen en daarna lekker de kroeg in tot 3 uur dan kan ik vast wel slapen. En morgenochtend om 9 uur de eerste bestelling ophalen.

Ga gewoon vroeg slapen vandaag, des te eerder is het morgenochtend haha. Misschien ben ik wel voor 6 uur wakker van de zenuwen, dan post ik nog wel wat.

vuurwerk2.jpg

:handsup:

Back
Bovenaan