Nachtbrakerstopic 28-29 December

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik lees van veel mensen dat ze ziek zijn..

mij lijkt dat het ergste wat je je voor kunt stellen op ouwejaarsdag?
uhu ben zelf ook nooit ziek maar die *** buikgriep shit enzo heerst gelukkig heb ik alleen een enorme pijn bij me buik maar daar kan ik wel mee leven teminste beter als koorts. Verwacht zowiezo wel dat het vrijdag over is:rolleyes:

Ik ga gewoon slapen. Vandaag nog even een vitaminenpil genomen zodat ik de komende dagen niet ziek wordt. Voor de mensen die wakker blijven: Veel plezier en gezelligheid vannacht. Ook hoop voor jullie dat VWC online blijft zodat er ook wat gechat kan worden:D

zag toevallig net een stukje over vuurwerk op avro. het viel nog mee maar begonnen wel weer over dingen zoals enkele jaren geleden lawinepijlen uit belgie gehaald bij de winkels daar bla bla bla.......:rolleyes:

Nee, bij Witte Tenten. Maar als je nog krantjes hebt, dan kun je ze ook Jeanne-Marie afgeven de 29ste. Dan denk ik dat zij wel zorgt dat ze bij mij terecht komen :wink:
In elk geval bedankt voor het aanbod! :thumbup:

Ik zal mijn best doen. Mijn neefjes en nichtjes zaten er van de week aan.

Niet echt het gevoel dat ik me morgen me vuurwerk kan halen. Moet eerst werken en me 1e bestelling moet ik tussen 18 en 19 uur halen. Helaas dus nog een werkdag voor de boeg!

hier zelfde... Werken tot 5 uur en dan als een malle naar huis, douchen, eten en dan meteen naar de winkels:D

Ik hou t niet meer... Gevoel is dit jaar sterker dan ooit:D Als ik de datum boven de posts zie, en in de handtekening van SniperX staat 3 days....
Zo lang op gewacht, en zo dichtbij. Weersvoorspelling is goed, vuurwerk besteld, hopen dat het morgen allemaal goed gaat, projecten maken, uitstallen, enz. enz....
Vanavond maar eens zien te slapen. Pff...

(Heerlijk:D)

Ik probeer er ook niet te zijn haha, slaap liever goed.
Maar als dat niet lukt zal ik het hier mee gezellig komen maken. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan