Nachtbrakerstopic 28-29 December

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook zo richting Steenbergen, zelfs 3 uur rijden heen én terug! Dat kan de pret niet drukken, heb 'r zin in!! :D

HAd ook wel achter de pc kunnen zitten aangezien ik niet kon slapen.
Maar heb er voor gekozen gewoon lekker te rusten.

Vannacht maar eventjes eerder mijn bed in en wat slaapbevorderende middelen gebruiken.

:bye:

Hoeveel single shots heb ik nodig om de dag door te komen?
Ik sta niet non stop buiten maar wil rustig stoken. Stuk of 60?

Ligt eraan met wie je stookt, of je er meerdere tegelijk af laat gaan en tot hoe laat je hier door mee gaat.
Neem er anders 100 en wat je overhoudt is voor volgend jaar ;)

Probeer ook een beetje leuk te combineren dan.

Succes!

Beter teveel dan te weinig, zal eens kijken of ik een leuk prijs krijg als ik er meer afneem.

Pfffff nog anderhalf uur. :D

Goede morgen,

Ik ben ook wakker na een nachtje weinig slaap :p Ik ga even rustig eten en dan om 8:50 opweg naar een aantal dealers :)

Wat wil ik toch graag mijn spul in huis, nog heel even wachten!
Argh nog nooit zo'n kriebels gehad. :D

ik ook erg slecht geslapen. maar het is eindelijk zover. echt weer heerlijk dat het straks weer kan beginnen dat piepende cellofaan in je handen:p!

Best behoorlijk geslapen, gisteravond nog even de kroeg in gedoken met wat maten. Potje gehokt, paar biertjes gedronken en een financiële meevaller gehad. Mijn dag kan niet meer stuk!

Goedenmorgen! Na een goede nachtrust wat ik totaal niet had verwacht want het was gister al bijna niet meer te doen. Gaan we er zo opuit!! het kruit snuiven kan weer beginnen heerlijk. Heel veel plezier en succes allemaal met het halen van de bestellingen!

Het plan was om deze nacht nog lekker uit te rusten maar heb totaal niet kunnen slapen. Gelukkig rond 07:00 nog even in slaap gevallen.

Heb al heel de vakantie slecht geslapen, en gister avond sliep ik al rond 23:00 ..:D

Had dit totaal niet verwacht, maar alsnog wel vaak wakker geworden vannacht.. maarja beter dan niet slapen! Zo lekker vuurwerk halen:)

Ik lag vannacht om 4 uur pas te snurken, heb vanmiddag tot 3 uur uitgeslapen. Mijn moeder helemaal boos :P

Ik ga overigens morgen mijn vuurwerk pas halen, heb 3x18 Flowert-Thunder besteld, maar koop denk ik nog maar 2 pakken erbij. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan