Nachtbrakerstopic 28-29 December

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 28 op 29 december 2010. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe.

Het is dan nog wel geen avond, maar er zijn vast wel mensen die zichzelf vervelen, help elkaar deze spannende tijden door:)

Nacht van zondag op maandag werd ik rond 5:30 wakker van de schreeuwende pijn in m'n rechterschouder. Waarschijnlijk in een verkeerde houding gelegen ofzo :shy: Die nacht dus maar 5 uurtjes geslapen ofzo. Afgelopen nacht ook al niet zo veel geslapen omdat ik er nog steeds last van had. Nu is het al veel minder pijnlijk, dus ik ga voor een goede nachtrust vandaag! Kan ik wel gebruiken aangezien ik morgen 12 uur mag werken in de VWwinkel.

Nacht van zondag op maandag werd ik rond 5:30 wakker van de schreeuwende pijn in m'n rechterschouder. Waarschijnlijk in een verkeerde houding gelegen ofzo :shy: Die nacht dus maar 5 uurtjes geslapen ofzo. Afgelopen nacht ook al niet zo veel geslapen omdat ik er nog steeds last van had. Nu is het al veel minder pijnlijk, dus ik ga voor een goede nachtrust vandaag! Kan ik wel gebruiken aangezien ik morgen 12 uur mag werken in de VWwinkel.

Waar? Bij Harten4? zo ja, moet ik nog wat krantjes voor je mee nemen?

Waar? Bij Harten4? zo ja, moet ik nog wat krantjes voor je mee nemen?

Nee, bij Witte Tenten. Maar als je nog krantjes hebt, dan kun je ze ook Jeanne-Marie afgeven de 29ste. Dan denk ik dat zij wel zorgt dat ze bij mij terecht komen :wink:
In elk geval bedankt voor het aanbod! :thumbup:

Heb echt HOOFDPIJN! Heb nu al paar nachten achter elkaar k*t geslapen, en vanacht slaap ik waarschijnlijk ook niet goed..

Op oud en nieuw maar veel koffie drinken om wakker te blijven ..:D

Ik denk dat ik vannacht niet aanwezig zal zijn, moet morgen werken (half 7 eruit, 7:15 in de winkel) dus ga denk ik vroeg naar bed.

ik ga naar de film vanavond :D ben 12 uur pas thuis dus dan kan ik vast wel goed slapen :D neef komt ook logeren dus nog ff kleppen en slapen :D

ik lees van veel mensen dat ze ziek zijn..

mij lijkt dat het ergste wat je je voor kunt stellen op ouwejaarsdag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan