moesten
VWC lid
Gefeliciteerd kerelVanmorgen om 10 uur is onze prachtige dochter goed en wel ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het goed. Vader vanzelfsprekend ook..... Inmiddels weer lekker thuis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd kerelVanmorgen om 10 uur is onze prachtige dochter goed en wel ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het goed. Vader vanzelfsprekend ook..... Inmiddels weer lekker thuis!

echt?Die show gaat niet door!…
Is zojuist gemeld door Dream zelf op Facebook, dus helaas.echt?
zit me niet te fucken he
Zelf maar een extra troostcompoundje aanschaffen dan.Godverdomme zie t nu ook
Ik zit met hetzelfde dilemma. Denk dat ik toch maar ga pitten, kan ik morgenochtend enigszins fruitig genieten van al die kofferbak foto’s terwijl ik in de trein zit. Geniet ervan allemaal!Veel plezier allemaal! Kijk uit voor de gladheid.
Zit zelf ff in dilemma. 1e foto's na 0000 zijn goud maar het wekkertje hier gaat ook om 0515...
Ja echt kut zeg dit, zit ik hier in een hotel om de hoekZelf maar een extra troostcompoundje aanschaffen dan.

Zo is dat! Slapen doen we dan wel weer.Slapen. kan in Januari weer mensen. Nu moet het gebeuren, nu moeten we genieten, dit is ons moment!
Voor t eerst alleen dit jaar omdat het zo pleuris vroeg isah m'n afhaalmaat heeft moeten cancelen voor morgen. Moet dus helaas alleen op pad, baal er best van eigenlijk. Meer mensen die alleen gaan halen of altijd samen?