Waltr
VWC lid
Ja en terecht hey..Ik las dit net btw voor aan mijn vrouw.. Moest er even bij zetten dat ze zich kapot schaamt![]()
Tsss....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja en terecht hey..Ik las dit net btw voor aan mijn vrouw.. Moest er even bij zetten dat ze zich kapot schaamt![]()
Leuk om te zien, denk dat elke winkelier toch net wat anders is met hoe ze het doen. De uitdraai die wij maken is ook enkel voor ons. De bon die klanten krijgen is anders. (Alhoewel ik dacht dat daar ook totaal gewicht op staat.)Grappig, handig voor jullie. Op de doosjes staat netto kruitgewicht of bruto product gewicht vandaar mijn verwarring.
Op mijn afhaal bon intratuin staat niet bruto of netto. Enkel de grammen.
Heb t uit dit oogpunt maar even op een andere plek opgeslagenIk las dit net btw voor aan mijn vrouw.. Moest er even bij zetten dat ze zich kapot schaamt![]()
Haha ja deze had ik in mijn Lego kerstdorp staan. Was eerder dit jaar ook te koop.Nog andere lego verslaafd pyros? Deze kwam ik tegen en kon niet ontbreken aan de collectie van dit jaar.Bekijk bijlage 1806544
Oo meen je niet. Is me niet eerder opgevallen.Haha ja deze had ik in mijn Lego kerstdorp staan. Was eerder dit jaar ook te koop.
Ben er 1x geweest, toen was het ook al chaos. Ookal had ik geen (extreem) lange wachttijd, je kon aan alles merken dat er geen systematische manier van werken was.Goedemorgen mede Pyro's, gisteren voor het eerst bij Langenberg geweest... nou vele hebben het al gezegd wat een teringzooitje was het daar. Na een half uur wachten was ik het zat, mede ook omdat ik mensen sprak die terugkwamen met hun bestelling en 3uur+ hadden gewacht. Ik ben toen naar de shop gelopen en aangegeven of ik iemand kon spreken om mijn bestelling te annuleren. Hieropvolgend ben ik vriendelijk geholpen en gaven ze aan dat ze mijn bestelling ging pakken en dat ik hem gelijk mee kreeg.... hier heb ik dus echt geluk mee gehad. Personeel gaf ook aan dat ze het ze het zelf niet meer konden overzien... zou ik volgend jaar hier weer naar toe gaan? Dat weet ik nog niet.
Ik zag gister juist een man die helemaal klaar stond met zo’n kar, en uiteindelijk gewoon 1 tas meekreegToen ik de winkel uit moest lopen was t wel ongemakkelijk, kreeg zo'n kar mee met aardig wat vuurwerk gestapeld. Winkel zat stampvol en Iedereen kijken en dingen aan me vragen terwijl ik langs loop naar buiten.![]()
wowww respect voor deze motivatie voor je bestelling.Ik ben kapot jongens. Wel 9 uur geslapen maar nou betonkop waar 400mg ibu nog niks tegen doet. Straks maar ff koude douche.
Gister was ook wel....Paar uur slaap in de mik maar begin hier in Stad prima. Maar toen. Ik wilde de droom van Funke Python/Volta waarmaken. Dus besteld bij Langenberg. Trein weekend vrij abo en vouwfiets dus naar Enschede. 15km fietsen, koud en mistig maar weinig wind dus prima. Eerst Perfectfw was perfect, behalve maar 1 Python cake ipv 2 en geen Tornado Wirbel. Nou ja, aardige lui, subiet netjes geholpen enzo.
Door naar Langenberg...daar viel m'n bek open. Een rij...een rij!!!! Ik hoorde wachttijden van 3 uur. Wtf. 16.45 was ik er voor afhaalkwartier vanaf 17.30. Moet lukken toch? Om 18u was ik nog niet halverwege de rij en die stond al een kwartier muurvast met nauwelijks lui die met orders de loods uit kwamen. En met beetje vochtige poten in warme schoenen, en klamme rug met grote rugtas in warme jas zo lang stilstaan in mistige vorst? Ik was bevroren tot het ongezonde aan toe laat staan het onprettige (en ik ben wel wat gewend). En dat voor 4 singlerows van 1sec a €110? Nee jongens...en ik moest nog 15km terugfietsen laat staan nog 2 uur met de trein hè. Dus ik ben 'm genokt. Hard gefietst en weer wat opgewarmd.
Maar dank dus, Langenberg!als je er zó logistieke troep van hebt, hoe denk je dan met kwartier slots te kunnen werken. Kunnen ze nog pech hebben en hard hun best doen maar het is gewoon slechte logistiek. Massa is kassa boven alles wrs. Maar het niet aankunnen. Er gaat na 1 januari (als er weer kans op wat aandacht is daar) nog wel een mail heen...
Tuurlijk heb ik nog de neiging het ander jaar weer te proberen, dan maar €30 extra dokken voor de trein. Die singlerows vind ik het mooiste en origineelste dat ik in jaren in vw heb gezien dus dat wil ik graag meemaken en heb er veel voor over...maar geen afgevroren tenen en slapen op een station.
Dus, daarom ben ik brak![]()
weer een les voor me om m'n bek open te trekken en niet te verdwijnen in de massa. De actie van mij was bijzonder genoeg om even speciale aandacht voor op te eisen. Wel te laat nu, en ik was er gister te brak, verbijsterd en koud voor om zelfs maar aan te denken. Jammer. Weer eentje om mee te nemen naar de toekomst.Goedemorgen mede Pyro's, gisteren voor het eerst bij Langenberg geweest... nou vele hebben het al gezegd wat een teringzooitje was het daar. Na een half uur wachten was ik het zat, mede ook omdat ik mensen sprak die terugkwamen met hun bestelling en 3uur+ hadden gewacht. Ik ben toen naar de shop gelopen en aangegeven of ik iemand kon spreken om mijn bestelling te annuleren. Hieropvolgend ben ik vriendelijk geholpen en gaven ze aan dat ze mijn bestelling ging pakken en dat ik hem gelijk mee kreeg.... hier heb ik dus echt geluk mee gehad. Personeel gaf ook aan dat ze het ze het zelf niet meer konden overzien... zou ik volgend jaar hier weer naar toe gaan? Dat weet ik nog niet.
Laat me raden, de Lion van CR