Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi man, zelf ook een aantal setjes Wheels of fortune gehaald, puur voor het gevoel.Allemaal grond- en siervuurwerk! Want wie het kleine niet eert..
Bekijk bijlage 1806490
Heerlijke filmpje!
Wie gaat er nog bijbestellen?
Vandaag 3 winkels en 390 km gehad. Vervolgens nog iets met de familie en daarna met vrienden. Dit ga ik volgend jaar toch anders proberen te plannen. Winkels dichterbij lijkt me een mooi begin.
neem ze gewoon mee en maak er een dagje uit van en aan het einde van de dag met z'n allen nog even langs De Kuip rijden hahaVandaag 3 winkels en 390 km gehad. Vervolgens nog iets met de familie en daarna met vrienden. Dit ga ik volgend jaar toch anders proberen te plannen. Winkels dichterbij lijkt me een mooi begin.
Passion! Ik wilde graag de Neonbox nog, maar die was er niet meer.Net in het verkeerde topic eigenlijk.
Nog een kofferbak foto omdat het kan.![]()
Ik reageer net op het andere topic op jouw reactie.Passion! Ik wilde graag de Neonbox nog, maar die was er niet meer.
Nogmaals dan hahaha....
Ja heb de iron mega box mee genomen en natuurlijk die devil shots... Morgen even testen! Kijken of ze echt zo hard zijn!Ik reageer net op het andere topic op jouw reactie.![]()
Die heb ik ook nog meegenomen.Kwamen op film goed over.Ja heb de iron mega box mee genomen en natuurlijk die devil shots... Morgen even testen! Kijken of ze echt zo hard zijn!
Volgens mij is het nog niet genoeg! Zo kijkt die in ieder geval
Heeft helemaal gelijk. Daarom maandag nog maar eens een leuk tourtje makenVolgens mij is het nog niet genoeg! Zo kijkt die in ieder geval![]()