Nachtbrakerstopic 28-29 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo door wind en regen 5 km naar riezebos fietsen en op jacht naar een ijzertang. Dom genoeg helemaal niet aan gedacht dat ik dingen met kooi zou krijgen :bonk: Ik moet de spirit wel nog te pakken krijgen ik ben nog helemaal gaar van gister haha

gewoon 23u-08u, had wel op wat langer gehoopt. Morgen 7u wekker, hopen dat zondag en maandag later worden maar ik ken m'n innerlijke klok na een leven lang dagelijks 7u wekker max. Ach, uitrusten doen we wel in 't graf/urntje.

Het ritje zit er weer op.

Bij stop 2 zijn er voornamelijk wat budget cakejes bijgekomen en wat klein stookspul.

Bijna klaar nu, alleen nog een losse cake ophalen bij een winkel in de buurt.

Bijlagen

• IMG_20231229_105943.jpg
    IMG_20231229_105943.jpg
    150,3 KB · Weergaven: 5
  • IMG_20231229_110016.jpg
    IMG_20231229_110016.jpg
    144,9 KB · Weergaven: 5
Rustig dagje hier. Vanavond de laatste bestelling ophalen bij Peters in Elst. Speciaal voor de Three Stage Trouble en wat klein spul van Funke.

Ik bedenk me net dat ik dit jaar geen gratis vuurwerkbrillen heb gekregen bij mijn bestellingen…voorgaande jaren kreeg ik er altijd wel 1 of meerdere bij mijn bestellingen… hebben jullie deze gehad?

Ik bedenk me net dat ik dit jaar geen gratis vuurwerkbrillen heb gekregen bij mijn bestellingen…voorgaande jaren kreeg ik er altijd wel 1 of meerdere bij mijn bestellingen… hebben jullie deze gehad?

Ja hier bij elke bestelling wel een vuurwerkbril en aansteeklont gekregen

Bij HuboXL heb ik die gekregen met een aansteeklontje erbij. Bij zeker de grotere losse compound kreeg ik er geen...

Ik heb dus ook maar 1 bril, uit 5 ophaal momenten. Geen lont gezien :) morgen maar eens serieus naar gaan vragen haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan