Nachtbrakerstopic 28-29 december 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Groningen zijn we er klaar voor! Bestellingen staan klaar! Freaks kom maar op zou zeggen haha !tot vannacht

Ik had alweer dikke stress.
In haast uit mn appartement weggegaan naar mn ouders in een andere stad, vanaf hier zou ik naar de dealer gaan. Had ik toch 1 afhaalbon op mn laptop staan die niet op de mail stond noch op de site van de vwdealer en had ik die toch verdorie mooi vergeten... mocht ik weer een half uur terug rijden om vervolgens weer een half uur te rijden:bonk:

Over een half uurtje rustig richting Breda toe. Ik heb er zin in. Heel veel succes en plezier iedereen met het ophalen van de bestellingen. :)

Wekkertje om 05.30 dus ik ga maar effe tukken. Vroege freaks goeie nacht en de rest veel plezier morgen!

Iedereen een goede reis vanacht.
Let op is glad aan het worden in zuid holland strooiwagens rijden al volle bak.
Sjouw je geen hernia is moeilijk bukken om het lontje aan te steken dan.
Fijne drie dol dwazen dagen !!!

Ik hoop dat ik het nachtbrakerstopic niet nodig heb vannacht, want wij gaan morgenochtend vroeg richting Mega vuurwerk! Maar als ik me zelf een beetje ken, dan spreek ik jullie zo nog wel.. :D

Heerlijk topic dit!! Dit jaar een hotel geboekt, waar ik nu dus verblijf. Morgenvroeg in leeuwarden staan (2uur enkele reis), dus een hotelletje geboekt in Leeuwarden. Lekker biertje erbij, komt het slapen ten goede ☺

Heerlijk topic dit!! Dit jaar een hotel geboekt, waar ik nu dus verblijf. Morgenvroeg in leeuwarden staan (2uur enkele reis), dus een hotelletje geboekt in Leeuwarden. Lekker biertje erbij, komt het slapen ten goede ☺

Dat is helemaal een stunt hahaha lachen hoor zullen er weinig zijn die dat doen, maargoed soms haal je die overnachting met je korting er dik en dwars uit:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan