Nachtbrakerstopic 28-29 december 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik trap af:

IMG_0772.jpg

IMG_0768.jpg

IMG_0770.jpg

Heerlijk mensen allemaal nie kunnen slapen voor deze dagen !! Voor mij ook moet weer om kwart voor 5 uit . Heel veel plezier mede freaks.

Ook ik sta in de startblokken. Ontzettend hard gewerkt de laatste 2 maanden, dus het is nog wat onwerkelijk nu. Gelukkig nu een paar dagen vrij, het,feest kan beginnen!!

Voor de tv denken aan mijn vuurwerk trip word er gek van straks eerst hout halen voor mijn vuurton kuubje of zo dan een middag dienst draaien en op vrijdag vuurwerk jacht ben benieuwd. En dat met een bescheiden budget dit jaar bleh ach hoe dan ook word het gezellig.

ja ja het is bijna weer zo ver de verkoop gaat weer beginnen .
helaas moet ik nog even wachten want ik heb alles op de 30ste gepland .
voor diegene die vannacht al op stroop tocht gaan wens ik veel plezier
Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie bestelling klopt en wens jullie allemaal een goeie reis .

Ik word hier langzamerhand al helemaal gek van de kruitstress hoor, maar wel weer zin in deze dagen!

Iedereen (vooral in het zuiden) die de weg op gaat, let aub goed op. Dichte mist en temperaturen onder nul. Niet echt een lekker combinatie.

Ieder jaar weer die zenuwen rond deze tijd, op dit forum misschien logisch, echter verklaren ze me thuis nog steeds voor gek;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan