Nachtbrakerstopic 27-28 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 27 op 28 december 2017. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe.

Laatst bewerkt:
Oooh ik heb hier zo’n zin in :D

Edit: in mijn enthousiasme het laatste zinnetje vergeten te lezen. Mijn excuses

Haha geen probleem, iedereen wordt het de kruitstress te veel en laten we gewoon lekker beginnen. Dus, post maar raak.

jaja, vannacht is het zo ver:D merkte afgelopen nacht al dat ik mn slaap moeilijk kon pakken..

Goeienmorgen, over 24 uur heb ik alles in huis ! Vannacht lekker spammen in dit topic en in de chat :D

Kon ik maar slapen! Afgelopen nacht was verschrikkelijk. En puntje bij paaltje ben ik er voor niets heel vroeg uit gegaan. Hopelijk loop ik niet de komende dagen achter de feiten aan!

Hier geen last lekker rustig geslapen wel wat later als anders maar prima m’n rust gepakt morgenochtend lekker op pad... We hebben er zin in! Heerlijk eindelijk is t zo ver..

Hier begint het ook al gisteravond moeilijk in slaap en erg onrustig geslapen. De kruitstress is aanwezig. Morgen lekker op pad om alles op te halen!

Zometeen bed uit, auto tanken en de banden oppompen, vervolgens werken tot 10, na me werk me maat ophalen. Om vervolgens lekker richting Brabant te knallen Orthen om daar de freak bestelling op te gaan halen. HET GAAT EINDELIJK BEGINNEN JONGENS!!!

Was voor mij ook een korte nacht door de kruidstress :D, sliep pas om 03:00 en was om 07:30 al weer wakker :bonk:

Ik loop de heledag al rond met een bigsmile, als ik er al aan denk kriebels in me buik. ben er helemaal klaar voor :D :D :D

Net iets van 10 orders uitgeprint. Vanmiddag het vervoer even goed schoonmaken en ruimte maken, tanken en dan moet ik er klaar voor zijn!

Heb er zin in! straks nog even tanken en boodschapjes doen voor onderweg en dan wachten tot vannacht om te vertrekken.

Vannacht goed geslapen. Moet zeggen dat ik er dot jaar weinig last van heb. Normaal al dagen van te voren slecht slapen en dromen dat het allemaal fout gaat.

Benieuwd hoe het vanavond gaat. Hoop dat ik lekker slaap want 5 uur gaat de wekker en optijd naar bed zit er niet in.

Maaaaar we hebben er zin in

Ik ga vanavond nog even naar een demo, daarna tanken, morgen gaat rond 05:30/06:00 de wekker al weer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan