Nachtbrakerstopic 27-28 December

Torrr

VWC lid
Hierbij het nachtbrakerstopic van 27 op 28 december 2012. Een dag eerder dan normaal maar dat komt omdat we een dag eerder ons vuurwerk op kunnen halen en omdat de zenuwen misschien al toeslaan en niet kunnen slapen dit topic :)
Hier kan je vanaf 21.00 - 07.00 gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe.

Iedereen heel veel plezier in dit topic en ook heel veel plezier tijdens de eerste echte verkoopdag van dit jaar !!!

Misschien hier rond een uur of 2-3 in de nacht ook al de eerste collectiefoto's even kunnen verschijnen?
ik hoop dat ik dit topic iig niet te veel nodig heb om in slaap te komen. Vanaf maandag wordt het in slaap komen al erg lastig

Euh, ik zit wel aardig te stuiteren op m'n stoel van de spanning. Kan me nauwelijks voorstellen dat het morgen dan écht zo ver is. Ik vind het afhalen en in huis hebben al meer dan een derde van de hele lol! Het jaarlang voorbereiden, filmpjes checken e.d. is nog een derde, en het afsteken is de andere derde. Wát een totaalbelevenis is deze ziekte toch hè! :D :bonk:

Kan zelf ook niet wachten, maar kan het pas zaterdag ophalen -.-
Maar kga morgen wel even naar die dure vuurwerkwinkel hier bij het winkelcentrum om een pijlpakketje te halen, en dan elke dag een paar afsteken :D

Vannacht wordt weer een nachtje *** slapen, maar daarna lekker hele dag vuurwerk ophalen :). Begin het hier wel te voelen (al een week trouwens).. buikpijn etc.. veel naar de WC en eet weinig. Bijna zover!

Heb mezelf maar een glas Captain Morgan Cola ingeschonken tegen de spanning.

Over 3 uur hebben sommigen al hun bestelling hee!

Denk dat ik een nachtje door haal 0_o Iets teveel energy drank gedronken en dat terwijl ik al zenuwachtig genoeg ben.
Niet voor herhaling vatbaar in ieder geval :-)
Zal blij zijn als ik morgen alles wat ik wou in huis heb.

Ik ben ook wel benieuwd als ik een beetje ken slapen de afgelopen nacht ook niet kennen slapen dus is weer afwachten... :P

Om half 6 gaat me wekker :rolleyes: en rond kwart over 6 op naar de eerste winkel :D

ik heb bij mij bestelling gezegt dat ik het zaterdag middag op zal halen, dus ik denk dat ik dan ook maar de rest ophaal.
morgen avond maar eens goed de lucht af struinen en kijke of ik al een glimp kan krijgen van wat sier vuurwerk :)

Als ik eenmaal slaap, slaap ik prima (duurt alleen wat uurtjes). Moet pas 11:00 bij eerste terecht. Dan hele dag ophalen (5 winkels) en ben pas rond 21:00 thuis, dus veel heen en weer gerace.. Iig, ik slaap lekker uit tot 10 uur!

Het eerste blikje accuzuur(golden power) zit erin. Ik ben klaar voor een nachtje nachtbraken. Mooie combinatie met de pyrofm nachtbraak uitzending.(23.00-8.00)

Zo, heb de bevestigingen van Valk uitgeprint. Nu alleen nog ff de adressen in Duitsland opzoeken en printen en ik ben ready to go!

Deze slaap pillen gevonden die me ma een tijdje terug op recept gebruikte.. Hopen dat als ik er wat van naar achter gooi dat ik plat ga straks :).

IMG_20121227_220440.jpg

Back
Bovenaan