Nachtbrakerstopic 27-28 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha mooi om te zien man, laat die foto's maar doorkomen. Dit is voor mij het nachtbrakers topic!

Echt wtf jongens, hele dag kapot moe en nu klaarwakker in bed, nog vw filmpjes te kijken :bonk: al boek gelezen, Pink noise op headphones, halve ademhalingsoefening...debiel gewoon, hoe oud ben ik nou!? :D

Echt wtf jongens, hele dag kapot moe en nu klaarwakker in bed, nog vw filmpjes te kijken :bonk: al boek gelezen, Pink noise op headphones, halve ademhalingsoefening...debiel gewoon, hoe oud ben ik nou!? :D

Triest eigenlijk he haha, wat een hobby:bonk:

Ik lag om half 10 half in slaap te vallen op de bank maar wilde echt nog niet naar bed en nu ook klaar wakker inderdaad

Veel plezier morgen met afhalen. Het jaar is weer voorbij gevlogen.

Ik kan nog niet slapen kan over 3 kwartiertjes al de buit binnen halen morgen uitslapen 29ste verder shoppen en updaten in de lijstjestopic

Heel herkenbaar hier ook. Vanmiddag op de bank bijna in slaap vallen en nu klaar wakker zijn terwijl ik over een kleine 6 uur al in de auto mag zitten. Ga straks in ieder geval maar in bed liggen, maar dat zal ook nog wel even plafonddienst worden.

Verdorie, ik was zo verzonken in het weer-topic dat ik bijna was vergeten dat onze hobby ook gewoon ontzettend leuk is! Dankzij dit topic is de voorpret ineens weer helemaal terug. Veel plezier allemaal!

Haha ja ben benieuwd, denk dat slapen hem niet echt word in iedergeval niet veel... Te veel kruitstress en klaarwakker.:holland::thumbsup:

Nog een half uur en de verkoop barst los, benieuwd hoe het nu in de freakwinkels is.

Dit heb ik al de hele week Richardus, zal vandaag waarschijnlijk niet anders zijn. :yes:

Zo maar is naar bed in hoop dat slaap komt want wekker om 5 uur en lekker dagje vuurwerk ophalen (750km) :D

Eindelijk is t dan weer zover.

Veel plezier iedereen! Ik ga lekker slapen want alhoewel ik zelf steeds minder haal, mag ik morgen weer een hele hoop mensen voorzien van hun collectie.
Worden lange, maar hele mooie dagen.

Geniet er van mensen! Morgen is het weer zover de eerste afhaaldag van 2023. Heeft toch altijd iets speciaals om de eerste bestellingen weer op te kunnen halen. En voor sommige van ons die al in de wachtrij staan, nog 10 minuten volhouden:thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan