Nachtbrakerstopic 27-28 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk om de eerste foto's en reacties van het afhalen hier weer te zien. Kan niet wachten. Wekkertje gaat over een kleine 5 uur dus toch maar even wat slaap proberen te pakken.

Deel van de buit binnen. Prima geregeld bij outlet roden. Alles stond klaar. Morgen hele dag op pad. Wat een dagen, heerlijk

Net terug vanuit Orthen! Morgen nog flink wat km's maken! Maar eerst ff werken..

Nu gaan de luiken dicht!

Later gasten!

Ik ga dit jaar ook voor het eerst overdag, ik heb ook een stuk minder dan normaal besteld dit jaar. Voelt eigenlijk wel gek na 8 jaar eens overdag naar een vuurwerkwinkel te gaan :)

Dit gaat nooit vervelen, wat een sfeer is dit zeg. Straks om 04:00 stap ik de auto in naar het eerste adres.

Ik ga liggen heren! Morgenochtend 6:15 de eerste rit richting Steenbergen. Direct door naar Knip&Knal Oud-Beijerland en nog 7 winkels... Succes en veel plezier allemaal!

Veel plezier allemaal, voor mij begint het feest pas om 16:00 als ook de eerste winkel ga bezoeken. Vooral veel foto's maken iedereen en lekker delen! Wordt gewaardeerd :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan