Nachtbrakerstopic 27-28 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is het redelijk rustig. Af en toe een knal, af en toe een cake. Lijsten liggen klaar, de telefoon wordt leeggemaakt zodat er genoeg ruimte is om al het moois in beeld te brengen, de auto nagekeken en de broodjes worden zo gesmeerd. Ik heb na ruim 400 km vorig jaar besloten dat zoveel iets te gek is, dit jaar houden we het op een bescheiden 250 km:p

Inderdaad, ze zijn hier ook behoorlijk aan het knallen. Het staat nu echt op het punt van beginnen.

Hier is het redelijk rustig. Af en toe een knal, af en toe een cake. Lijsten liggen klaar, de telefoon wordt leeggemaakt zodat er genoeg ruimte is om al het moois in beeld te brengen, de auto nagekeken en de broodjes worden zo gesmeerd. Ik heb na ruim 400 km vorig jaar besloten dat zoveel iets te gek is, dit jaar houden we het op een bescheiden 250 km:p

inderdaad het is vrij rustig in regio 078 was afgelopen jaren wel anders.

Eigenlijk is het hier juist super rustig, af en toe een single shots maar dat is het wel. Ik vind het alleen maar goed, zo word er minder overlast veroorzaakt. Alhoewel, het is wel sfeervol natuurlijk:p

inderdaad het is vrij rustig in regio 078 was afgelopen jaren wel anders.

Ja klopt! Ik ben persoonlijk geen échte voorstander van het afsteken voor de 31e om gezeur te voorkomen en anti-vuurwerk-personen geen munitie te geven. Ik hoop dat deze stilte, de stilte voor de storm is... Al zal het na morgen (wanneer een groot aantal mensen al vuurwerk heeft ingeslagen) al wat drukker worden in de lucht :D

Morgen vroeg eerste bestelling ophalen daarna in de middag richting orthen voor mijn evolution spul.

Kan niet wachten om het af te steken.

Ja klopt! Ik ben persoonlijk geen échte voorstander van het afsteken voor de 31e om gezeur te voorkomen en anti-vuurwerk-personen geen munitie te geven. Ik hoop dat deze stilte, de stilte voor de storm is... Al zal het na morgen (wanneer een groot aantal mensen al vuurwerk heeft ingeslagen) al wat drukker worden in de lucht :D

inderdaad zo denk ik er ook over, normaal was het echt rondt deze tijd oorlog hier op het dorp. nu hoor ik af en toe een knal of zie ik een mooie cake de lucht in gaan.

Ook de verkopers en leveranciers natuurlijk succes de aankomende dagen! Dat alle bestellingen maar compleet uitgeleverd mogen en kunnen worden.

Hier de hele avond nog niks gehoord of gezien... Is de afgelopen daten wel anders geweest, maar nu dus 'stilte voor de storm'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan