Nachtbrakerstopic 27-28 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond! En dan is het alweer bijna zover. Ga zelf morgenochtend vroeg op pad. Tussen 7 en 8 bij de vuurwerk bunker in Pijnacker. Dat is ook gelijk het laatste ritje dit jaar. Nu lekker de tijd doden met schaatsen kijken en zo ff naar het darten schakelen. Kijk al weer uit naar de eerste collectie foto's over een paar uurtjes!

Jaja, het is weer zover. Een van de mooiste topics van het jaar. Hier even lekker darten kijken vanuit Van der Valk. Heerlijk flesje bier erbij, darten erop. Sfeer!!

Wat een geweldig topic blijft dit nog, en lekker druk ook nog eens. Benieuwd met hoeveel man we hier vannacht zitten.

Morgen vroeg eerst naar Intratuin. Ff een zooi single shots halen voor de jongens en daarna door naar Steenbergen. Zin in!!

Zo, het is weer bijna zover. Wat is het jaar toch weer hard gegaan, maar wel een erg heftig jaar. Volgend jaar maar hopen op een normaal jaar zonder ernstige gebeurtenissen.

Nog een aantal uren en dan is het zover. Ik hoop dat ik nog een beetje kan slapen. Al ben ik er bang voor. :D

damnit, alsnog door fietsreparatie (immer geklooi) veel te laat in bed...wrak wordt wrakker, maar de adrenaline en kinderlijke blijdschap zal morgen veel doen. Red Bull ook :D

Zo, het is weer bijna zover. Wat is het jaar toch weer hard gegaan, maar wel een erg heftig jaar. Volgend jaar maar hopen op een normaal jaar zonder ernstige gebeurtenissen.
Hier ook. 1 januari begon al heel heftig en met afgelopen eerste kerstdag eindigde het heftig.
Hopelijk in 2020 een wat rustiger jaar

Het verbaast mij ieder jaar weer hoe het kinderlijke enthousiasme weer opduikt!
De kriebels bij de knallen en de spanning voor het ophalen.. Wat is het toch een heerlijke hobby..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan