Nachtbrakerstopic 27-28 december 2018.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk topic dit. Weinig kriebels nog moet ik zeggen, drukke weken achter de rug dus nog helemaal niet het gevoel dat het al bijna zo ver is. Al denk ik dat die kriebels er vanzelf wel komen, wanneer de tour langs de 7 geplande winkels gaat beginnen. Alvast veel plezier allemaal, geniet ervan!

Zo, alles voorbereid voor morgen, de kat welterusten gezegd en nu maar eens proberen of ik nog 6 uurtjes slaap kan pakken.

Morgen 08:00 bij outlet haulerwijk en 09:00 bij outlet veirhuizen echt heel veel zin in. Begint nu echt te kriebelen:handsup:

Nog een kleine twee uurtjes en dan richting Rijswijk. Half 1 daar m'n Sneaky Color Mine ophalen. Daarna gauw naar huis. Paar uurtjes slaap pakken tot ca. 5.15. Dan richting Pijnacker om langs Haokan en de Intratuin te gaan. Naar huis uitladen en dan ergens op de dag nog even naar Delft op en neer. Ik heb er zin in! :handsup:

M'n ouders zeiden vroeger dat het vanzelf overging als ik ouder werd.. Ben nu 22 maar het is nog steeds niet verminderd, ik ben bang dat het niet meer weggaat:p

Ben er ook bang voor, me Vriendin begrijpt er niks van al dagen trammelant ook en met het Kerstdiner was ze niet te genieten afijn.. Nu net vanavond een kennis van me die anders morgen ochtend (vroeg) was meegegaan naar Duitsland en nu blijkt dat ie niet uitkomt kwa geld dus 1. Ik heb nu amper wat besteld hier in NL en 2. Dan maar alleen naar Duitsland? 0)0 ellende.

Nog een kleine twee uurtjes en dan richting Rijswijk. Half 1 daar m'n Sneaky Color Mine ophalen. Daarna gauw naar huis. Paar uurtjes slaap pakken tot ca. 5.15. Dan richting Pijnacker om langs Haokan en de Intratuin te gaan. Naar huis uitladen en dan ergens op de dag nog even naar Delft op en neer. Ik heb er zin in! :handsup:

Haal de 31e mijn Sneaky Color Mine op in Rijswijk! Al idee hoe je hem gaat schieten?

Ben er ook bang voor, me Vriendin begrijpt er niks van al dagen trammelant ook en met het Kerstdiner was ze niet te genieten afijn.. Nu net vanavond een kennis van me die anders morgen ochtend (vroeg) was meegegaan naar Duitsland en nu blijkt dat ie niet uitkomt kwa geld dus 1. Ik heb nu amper wat besteld hier in NL en 2. Dan maar alleen naar Duitsland? 0)0 ellende.

Precies wat Richardus zegt. Succes man!

Haal de 31e mijn Sneaky Color Mine op in Rijswijk! Al idee hoe je hem gaat schieten?

Ja hij komt bij mij in de 00.00 show als inleiding op het kleurengedeelte. Gaat hier als box in 1 keer achter elkaar. Hij is heel strak door te lonten. Zit namelijk een flink stuk Quickmatch na het hoofd en reserve lont. Heerlijk dat ie in een seconde of 10-15 in één grote zee van kleurtjes leeg ramt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan