ddfirework
VWC lid
Spanning jongens, de eerste freaks zijn alweer onderweg / aangekomen op locatie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Al sinds gisteren heel wat wc bezoeken gedaanBeetje last van mijn maag maar zo te lezen ben ik niet de enige!
![]()
Al sinds gisteren heel wat wc bezoeken gedaanBeetje last van mijn maag maar zo te lezen ben ik niet de enige!
![]()
Typische kruitstress symptomen.
Muziek en 2 bier zegt de dokter.
![]()
Lang leven kerst. Vreten tot je ster er van brand![]()
December is een goede maand toch qua vreten, ik ben al 4 kilo aangekomen![]()
Limiet is 25kg, dus no problemo.![]()
Een drukte van jewelste bij Orthen! Ik ben net binnen, ik verwacht half uurtje wachten. Prima! Genieten om te zien hoe sommigen zo allejezus veel compounds versjouwen!
Maak ff paar foto's en plaats ze, is leuk voor ons hier![]()
Maak ff paar foto's en plaats ze, is leuk voor ons hier![]()
Nu net vanavond een kennis van me die anders morgen ochtend (vroeg) was meegegaan naar Duitsland en nu blijkt dat ie niet uitkomt kwa geld dus 1. Ik heb nu amper wat besteld hier in NL en 2. Dan maar alleen naar Duitsland? 0)0 ellende.
Een drukte van jewelste bij Orthen! Ik ben net binnen, ik verwacht half uurtje wachten. Prima! Genieten om te zien hoe sommigen zo allejezus veel compounds versjouwen!