Naarden: 22-09-2007

Wie: Wagenvoort Vuurwerk
Wat: Flowerbeds
Waar: Naarden, bij de Korte bedekteweg. (locatie is op een eiland, erg mooie locatie).

Wanneer: 22-09-2007
Tijd: 21.00 uur

Wie: Wagenvoort Vuurwerk
Wat: Flowerbeds
Waar: Naarden, bij de Korte bedekteweg. (locatie is op een eiland, erg mooie locatie).

Wanneer: 22-09-2007
Tijd: 21.00 uur

Een show vlakbij huis, althans voor mij dan.
Weet jij San Quinton ter gelegenheid waarvan deze show is?
Of iemand anders die dit weet?

:bye:

is een jaarlijks terugkerende show die al een aantal jaar door Wagenvoort wordt geschoten.

De show komt zoals Vinnie al zei in de post hierboven samen /tegelijkertijd met een Kermis in Naarden.

Vinnievuurwek en San Quinton: beiden bedankt voor de aanvullende informatie.
Altijd welkom. Ik zal er bijzijn.
Tot dan.

:bye:

ik denk dat ik er voor de verandering WEL bij kan zijn, desnoods op de fiets :shocked:.
hehe eindelijk een show waar ik bij kan zijn... (Hilversum niet, Nijmegen niet, Scheveningen niet, Apeldoorn niet... >.<)

Vincent

Voor mijn part gaat de mini-meeting door hoor!
Ik moet helaas wel met de trein, mn vader heeft diezelfde avond de auto mee, lekker chill weer...
weten jullie ongeveer waar het is? maak dan even een kaartje met goegol eurt, zodat ik kan zien hoe ik moet lopen... (ja ik weet dat het google earth is, maar ik ben in een melige bui (soort van))

alvast bedankt! :bye:

Vincent.

Voor mijn part gaat de mini-meeting door hoor!
Ik moet helaas wel met de trein, mn vader heeft diezelfde avond de auto mee, lekker chill weer...
weten jullie ongeveer waar het is? maak dan even een kaartje met goegol eurt, zodat ik kan zien hoe ik moet lopen... (ja ik weet dat het google earth is, maar ik ben in een melige bui (soort van))

alvast bedankt! :bye:

Vincent.

Dat is idd wel handig.. ik weet ook namelijk niet waar het is :p
En ik moet op de fiets komen.. maar dat is niet zo'n probleem.
Ik ben te herkennen aan mijn original vest:bye:

lang leve het openbaar vervoer...

of ik kom aan om iets voor achten bij de locatie, óf ik kom net op tijd: 20:53 lekker chill...
Ik denk dat ik voor de eerste ga, al heb ik weinig zin om een uur in mn eentje in de (vast aanwezig zijnde) wind te staan... :sad:

Vincent

Ik zal maar weer eens een kaartje maken:

Naarden vesting:
22-09-2007_1.jpg

Ietsje dichterbij:
22-09-2007_2.jpg

De (volgens mij schiet-) locatie in zwarte ovaal:
delocatiebeter.jpg

twee plaatjes van de locatie zelf:
22-09-2007_locatie1.jpg

22-09-2007_locatie2.jpg

Zoals gezegd, een erg mooie locatie als ik het zo zie! Zeker de omgeving zal mooi belicht worden denk ik, een perfecte setting :D

Vincent.

Shit!
Ik kom net naar huis gefietst van training en dan klapt m'n band:angry:
Ik heb dus geen vervoer morgen en kan helaas niet aanwezig zijn:cry:
Sorry jongens!

Shit!
Ik kom net naar huis gefietst van training en dan klapt m'n band:angry:
Ik heb dus geen vervoer morgen en kan helaas niet aanwezig zijn:cry:
Sorry jongens!

Wat doe je hier nog? Naar de fietsenmaker met je fiets en snel!!! :p
kun je niet op de fiets van iemand anders komen?
Jammer man, ik had je graag ontmoet... Andere keer dan maar.

~~~~~~~~~~

Waar gaan jullie staan? Ik denk dat ik zelf hier ga staan:

22-09-2007_4.jpg
Als jullie allemaal ergens anders gaan staan kom ik lekker naar jullie toe, anders hebben we nog geen mini-meeting :p

Vincent :bye:

Vinnie ik ben ook niet gekomen ivm de volgende reden: "ga na x-aantal km de A1 op richting huppeldepup".. Tja daar heb ik dus niet veel aan op de fiets.. Verder nog een andere route geprobeerd maargoed toen was het al weer 10 over 9 en besloten we naar huis te gaan.. Was het nog wat?

gr. Alex:bye:

Back
Bovenaan