Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is zoveel waar ik naar uitkijk, van het 18:00 moment tot het 0:00 moment, maar als ik een aantal producten moet noemen kom ik toch echt uit op:

- The Scream | Wolff
- Magnum PI Box | Magnum
- Tailgate Fan | Broekhoff
- Extreme Zensation | Broekhoff
- Kingstown Hannover | Broekhoff
- Pyro Papel | Vuurwerktotaal
- Transbomber CE | Rubro
- Brocade Tiger Tail | Broekhoff

Nog niets van dat allen besteld, maar het meeste moet er gewoon komen.. kijk er nu al naar uit! :yes:

Sylvester mainframe, Ultimate City Trip, something Different en Blue night Fire.

Oh, en natuurlijk 10x de Avalanche Thunder, opbouwend met een finale van 5 stuks tegelijk. :D

Begin dit jaar kwam ik in een webshop ineens de Yellow River van Pangu nog tegen en het bleek om de 2018 batch te gaan, die ik tijdens de jaarwisseling van 2019-2020 ook heb gehad. Ik wist niet beter dan dat deze topper in 2020 uitverkocht was bij de betreffende winkel, maar kennelijk is er een order of misschien zijn er wel meerdere orders geannuleerd waardoor de Yellow River weer vrij kwam. Ik kon mijn geluk niet op, want dit is één van mijn favoriete cakes, ongekende kwaliteit, prachtige volle boeketten van dat schitterende glitterende goud, een geweldig tempo met een versnelling in het midden... Kortom, alles klopt gewoon. Dus toen ik de bevestiging van de bestelling binnen had, was dat wel even een geluksmomentje. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om deze topper ook dit jaar weer in de straat te kunnen bewonderen.

Ohja, die vergeet ik even. Ik heb de 2014 versie teruggevonden. Daar ben ik zó blij mee! Hier zie je deze per 2:

Laatst bewerkt:
Met stipt op 1 de geisterblitz 2019!
Daarna een hele boel eigenlijk
Cannonade, golden illusion, willow mayhem, beide river cakes van pangu, Immortal gold, tsunami box, transbomber, code red, Bella ciao, fire dome, screaming elevator, angel dragon, twilight

Maar natuurlijk ook daytime dingen zoals humming bird

Poe, dat zijn er wel een aantal hoor. Kan niet echt kiezen, maar hier een aantal producten.

The scream
Fire Festival
Cracker Fountain
Barbary Lion
Magnum PI
Sydney Sunrise
Crossette switch
Tailgate fan
Pyro en Papel
Transbomber CE

Ik kijk eigenlijk heel erg uit naar één van de kleinste producten die ik heb. Namelijk de Jumping Jelly Beans. Heel vaak op filmpjes gezien, ben echt heel benieuwd hoe die in het echt overkomt.
Verder kijk ik ook uit naar The Branco, Mega Willows en Something Different.

Maar eigenlijk heb ik gewoon heel veel zin om weer te kunnen stoken!

Ook een aantal kleine artikelen kijk ik er naar uit moet ik zeggen.

Phantom
Spring Flower
Crazy Whistler
Cracker Fountain
Cuckoo Cuckoo

Ik ben wel benieuwd naar de Funke Argento producten. Maar ook naar de Snapte?! Box van Zena.

Naast de Yellow River 2018 batch, zoals aangegeven in mijn eerdere post in dit topic, kijk ik ook uit naar een aantal andere artikelen.

Afgelopen week zijn er een aantal productfilmpjes verschenen van Funke. Er is nog wat onduidelijkheid over het wel of niet aanwezig zijn in de bunkers en ze zijn nog niet te bestelling in NL. Even ervan uitgaande dat de eerder geplaatste info klopt en de Springteufel 1 en Höllenfeuer van Funke dus later dit jaar gewoon te bestellen zijn bij de Funke verkooppunten in NL, dan ga ik deze zeker bestellen. Eigenlijk kan ik nu al niet meer wachten om de artikelen alleen al in het winkelmandje toe te voegen, maar nog meer naar het moment om de artikelen in handen te hebben en de afwerking van de Höllenfeuer te bewonderen. Het ziet er naar uit, dat er bij de Höllenfeuer geen sprake is van normaal viscolont en dat zou ik graag eens met eigen ogen bekijken. Als het dus gaat over de Funke NL artikelen dan kijk ik hier dus enorm naar uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan