Mystic Dreams

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: DC123
Artikelnaam: Mystic Dreams
Bruto Gewicht: 0,65kg
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 14 schoten
Effectomschrijving: 14 schots multishot waarbij gouden staarten overgaan in verschillende sterren en bloemeffecten
Richtprijs: €9,95
Verpakkingseenheid: 24/1
Foto: volgt
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én
bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hier goede verhalen over gehoord. Volgenmij is de prijs 9,95. Ben erg benieuwd naar een filmpje!!

Filmpje toegevoegd, Gerwin had die al online gezet.
De crackling klinkt hard, ben benieuwd hoe de mensen die erbij waren in Leeuwarden deze hebben ervaren.

Filmpje toegevoegd, Gerwin had die al online gezet.
De crackling klinkt hard, ben benieuwd hoe de mensen die erbij waren in Leeuwarden deze hebben ervaren.

Dankje Mike!

Leuke cake. mooie effecten, goede crackling. Ook deze komt op mn lijstje :D 9,95 voor 14 schoten is heel netjes.

Ik was erbij op de demoavond in Leeuwarden en heb de schietlijst erbij gepakt, staat inderdaad op de lijst voor € 9,95.

Deze cake was een TOPPER. Heerlijke bursts en zeer krachtige crackling.

schuurmans heeft leuke producten toegevoegd aan hun series. deze vind ik erg mooi leuke crackling en dat voor maar een tientje. deze koop ik dit jaar denk ik ook maar.

Hmmm Deze heeft kwa vorm en uitwerking (Zie filmpje) iets weg van de gratis cake Firebal... Of zie ik dat toch verkeerd?

Qua vorm wel, qua uitwerking niet, vind ik dan :P

In ieder geval voor 10 euro een pracht potje!, ik heb ze zeker minder geziem.

Inderdaad, leuk om op demo's andere freaks tegen te komen, ookal zijn ze wat ouder.

Het was een leuke demo, helaas werd niet van alles 1 enkele cake geschoten.
Verder Stond de muziek te hard voor een vuurwerkdemo, daar hoort het achtergrondmuziek te zijn en hoort het zeker níet te overheersen, vind ik.

Ik kan me herinneren dat dit een goed potje was. Goeie crackling effecten in een lekker tempo. Ik had hem om 12 uur gedaan en ook dan komt die goed tot zn recht. Super !!.

Goede cake, effecten lijken wat misvormd, maar dat is wel vaker bij de diamond collectie! Cake is in zijn prijs klasse en aantal shots gewoon goed te noemen!

Back
Bovenaan