Mystery

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 110
Artikelnaam: Mystery
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: Rode straaten overgaand is paarse peony's met groene glittering, groene staart naar rood/groen en zilveren glittering. Tot slot finale van drie schoten groene glittering staarten met groene glittering willow.
Richtprijs: €9,75

Laatst bewerkt:
Bestaat al heel wat jaren.

mercuriusmysteryls9.jpg

Prijs is 10,95.

Laatst bewerkt:
En de boekketten komen allemaal snel na elkaar dus zorgt voor een opvullend effect. Ik vind het echt een aanrader ook kwa prijs.

Klopt helemaal.

Een goede kleine batterij van Mercurius met een snel tempo met leuke effecten en een goede afsluiter. De 3 groene Willows (zoals er meerdere Superior batterijen worden afgesloten) maken het mooi af. Prijstechnisch ook een topper.

Zeker een aanrader voor dat geld. De uitwerkingen komen redelijk laag zodat het nog een redelijk groot boeket en redelijke burstknallen.

De foto van mijn cake:

10r5ws6.jpg

Ik had deze jaarwisseling het assortiment Super, waar deze cake deel van uitmaakte. Hij had het productiejaar 2006, en was dus nog in de oude verpakking (van de Superior Collection). Ik weet niet of de inhoud inmiddels ook is veranderd, of alleen het etiket. De uitwerking bij mij kwam namelijk niet helemaal overeen met de beschrijving hierboven.
De effecten kwamen best laag tot ontploffing, maar zeker niet té laag. Het waren redelijk standaard rode peonies en witte glitters erbij. Wel goed gevulde boeketten. De laatste drie schoten waren met crackling. Op zich geen spectaculaire cake; gewoon een aardig ding, en voor een tientje zeker niet verkeerd.

Ik heb een filmpje van de pot die ik had. KLIK HIER voor de film van Mystery.

De inhoud is niet veranderd DarkSoul. Bedankt voor het plaatsen van een foto en een film. Wederom heb ik hem dit jaar weer kunnen meemaken. Een fijne batterij, bij deze mening blijf ik staan. Voor nog geen 10 euro een goede prijs voor een goed product. En daarnaast heeft hij vanaf vorig jaar ook een mooie label gekregen.

Ben ik het helemaal mee eens Ruben.
Had hem dit jaar ook en nog in het Superior Label en ook productie jaar 2006 en mag verkocht woorden tot 2010.
20 schoten voor weinig geld veel afwisseling in effecten en nog mooi ook.

Bedankt voor de uitwisselingen van jullie ervaring. Heb hem inmiddels op mijn lijstje staan, ga hem zeker halen.

Had hele andere effecten dan de filmpjes maar hij was toch ontzetten mooi.
Bij mij 8.95 en echt goede kwaliteit.

Back
Bovenaan