Mysterious

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6240
Artikelnaam: Mysterious
Bruto Gewicht: 3300 gram
Netto Kruitgewicht: 486,5 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 25 schots zwaar kaliber siercake, maximaal gevulde tubes tot 25 gram. Door het zware kaliber,
grote stijghoogte en spectaculaire effecten. De verstevigde tubes zorgen voor extra harde knallen. De effecten zijn Mysterieus, maar succes is verzekerd.

Tijdsduur: 15-20 sec
Stijghoogte: 20-25 m
Richtprijs: € 19,99

attachment.php

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

Laatst bewerkt door een moderator:
Gek dat hier geen reacties op zijn , als deze net zo presteert als op bovenstaand filmpje of 70%.
Zeer mooie blinkers met crackling palm effect en dat voor die prijs !

Ik heb nog nooit vuurwerk gehad van Cafferata. Toch maar is kijken of er ergens een dealer in de buurt zit.

Nou hier heb je een reactie. Interessant blokje. Ga toch al de Fast Screaming Twister halen. Neem ik deze misschien ook wel mee.

Het lijkt me echt een hele dikke sample op die film!
Echter, al presteert die 50% minder kan het nog steeds een leuke cake zijn voor de betreffende prijs. Afwachten maar... Ik hou em in de gaten!

Het lijkt me echt een hele dikke sample op die film!
Echter, al presteert die 50% minder kan het nog steeds een leuke cake zijn voor de betreffende prijs. Afwachten maar... Ik hou em in de gaten!

Dat is een beetje het issue met Cafferata. Er wordt bijna niets geschoten op demo's van retailers en op hun eigen demo's zijn het dus die dikke samples. De enige serie die wel in de buurt van de samples komt, is de Showtime serie, maar daar betaal je dan ook een premium prijs voor.

Erg aan het twijfelen hierover.. Zijn er misschien demo beelden ? Ik kan ook niet geloven dat deze cake hetzelfde gaat presteren als op de huidige film.

Ik had de Fabulous, wat een exacte omlabeling is van deze. Wat een gruwelijke bak ! Het product filmpje komt 100% overeen en dat is een grote prestatie.

Enorme boeketten en zware bursts. Hij is gelijk aan de Massive van Burn It, maar deze is met de crackling effecten erin verwerkt nog een tikkeltje mooier vond ik. Voor mij product van het jaar.

Op YouTube kwam ik toevallig dit filmpje tegen van deze cake (links in beeld). Begint bij de finale.

Voor het geld (20 euro) vind ik em prima overkomen. Er is beter te vinden, maar zeker geen slechte cake! Leuk om mee te pakken tijdens de losse verkoop.

gister op de demo van Cafferata deze cake gezien.
mooie grote uitwerkingen voor die prijs.
Adviesverkoopprijs 2017 is €19,99

Back
Bovenaan