Muziek

Helemaal mee eens Vincmeister, toch 1 van de pioniers geweest op gebied van industrial in Nederland maar verder ook veelal bekend vanwege fantastische early platen.

Dan ook maar een plaatje van de echte pionier op dit gebied, de eerste echte gabber/house plaat.

Wat is de zomerhit van dit jaar mensen, ik heb nog geen echt goeie gehoord.
Zomerhit bedoel ik niet een serieus stuk muziek maar echt een commercieel, gimmick, catchy nummer als, macarena, Dragostea Din Teï, Sex On The Beach, vamos a la playa etc etc, je snapt wat ik bedoel.

Sebastian Hoff is de hardcore pionier, veel respect voor deze man!

Hij heeft echt beukplaten gemaakt. Counter Attack, Escape from the hostile, my underground madness, demons. En dan is er nog de plaat Vicious Circle. T*ering, wat dreunt die bass van die plaat diep door zeg!

Maar een plaat uit zijn beginperiode, die je helaas weinig hoort. Mag wel weer eens ergens in een dj set op een early area voorkomen.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is echt een van de plaatjes,die ik opzet. Als ik flink geskyridert ben :p Oftewel rode oogjes,big smile :D Heeft gewoon een bepaalde vibe,waar ik heel blij van wordt. Maar ook zonder rookwaar een fijne en relaxte plaat.

Dit is echt een van de plaatjes,die ik opzet. Als ik flink geskyridert ben :p Oftewel rode oogjes,big smile :D Heeft gewoon een bepaalde vibe,waar ik heel blij van wordt. Maar ook zonder rookwaar een fijne en relaxte plaat.

Haha zulke tracks heb ik ook voor die gelegenheid, alleen een andere genre...

Een van mn favo's, chille vibe, Fijne flow en goeie beat!

Back
Bovenaan