Muziek

Super plaat die van promo met shut up. Hoorde hem voor het eerst op een feest ging helemaal uit me dak. Ben gelijk maandags na mid-town gegaan om hem op plaat te kopen. Hij staat nog steeds in de platenbak op zolder.

Die xxx-rated series was ook een van mn favorieten. Heb de series helaas niet compleet. heb alleen 004, 006 en 007. Toch maar eens kijken of ik hem compleet kan maken deze serie. Ben nog steeds een vinyl freak... Leuk dat er members zijn die deze platen kennen.

Als we dan toch met de hardere muziek bezig zijn.. waarom combineren we niet even 2 stijlen.. Two Steps from hell ff opkloppen tot een stevig stukkie Hardcore!

love it! :D

Met dank aan Fred 810 die er mee aankwam zetten, bedankt! :wink:

In utrecht was het altijd wel gezellig bij mid-town. Dj the viper stond daar altijd. Plaatjes luisteren of the viper liet ze wel ff horen in een mix.

Bedankt jupilerfreak

daar gaan we weer !!!

Paul Elstak
Dune
Highlander
Waxweazle
Norman
The Viper
Critical Mass

Woohaaa, wat een wilde nummers, zitten weer super nummers bij.
De tijd dat we nog genoten zonder alleen maar stil te staan met een smartphone in de lucht die alles filmt:)

Woohaaa, wat een wilde nummers, zitten weer super nummers bij.
De tijd dat we nog genoten zonder alleen maar stil te staan met een smartphone in de lucht die alles filmt:)

JA, maar daar is dat laatste half uur tegenwoordig op gericht. Puur op de show elementen. Ik moet eerlijk zeggen dat de set up van zo'n half uur mij niet kan bekoren. Nummertje na nummertje soms, losse samenhang bij tijd en wijlen. En niet altijd echte kleppers die het afmaken. Maar ja, dat hoort een beetje bij mainstream he.

Lekker nummer, iets meer bpm,s klinkt hij helemaal top! :)

UK hardcore is niks voor mij, veel te happy :p
Hou wel van beetje rauw.

Ik vind dit soort muziek ook altijd erg lekker klinken, maar als ik er lang naar luister wordt ik een beetje depri. Die distortion is ook wel extreem bij industrial hardcore:p

Back
Bovenaan