Muziek

Zowaar niet een nummer dat mij kippenvel bezorgd, maar wel een nummer dat mij op de een of andere manier altijd doet denken aan oudjaarsdag (tevens het intronummer vna de HTC Dutch GT4 maar dat terzijde).

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Let me entertain you!

Zowaar niet een nummer dat mij kippenvel bezorgd, maar wel een nummer dat mij op de een of andere manier altijd doet denken aan oudjaarsdag (tevens het intronummer vna de HTC Dutch GT4 maar dat terzijde).

movie
Let me entertain you!

Dat gevoel heb ik ook bij dit nummer, gewoon een goed countdown(hoop dat je het zo schrijft) nummer, bouwt mooi spanning op. Althans dat het ik.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

"We're going down in a spiral to the ground
No one, no one's gonna save us now
Not even God, no one saved us
No one's gonna save us"
Daar krijg ik echt kippenvel van.

Vandaag is mij weer een ontzettend goed drum and bass nummer opgevallen:
+ YouTube Video

Zeker luisteren! Doen! Dit is fantatisch!

Mijn allegrootste passie, BMX, de muziek doet me niet zoveel maar ik krijg toch echt kippenvel van die tricks die hij (maar even) doet, zit te springen van adrenaline als ik hem bekijk!
+ YouTube Video

Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Geeft altijd zo'n lekker sfeertje! Maar na de kerst ben ik dit nummer altijd wel weer zat:bonk:

Back
Bovenaan