Muziek

eey meerval , intressant dit man .
ik ben 'n zeer groot fan van venice , heb al hun cd's , dat zijn er 12 :p .
en ben vorige maand in utrecht geweest bij 'n concert van ze .
was echt geweldig 1400 man in de zaal , iedereen zong mee bij nummers als : rivers never run , i'll keep my fingers crossed , circus in town , always , crazy in love , family tree .
in het totaal hebben ze ruim 50 nummers gedaan , echt genoten die avond .
was volledig acoustisch (of hoe je dat ook schrijft) .

Ik heb ze nog niet allemaal gehoord, maar ik vind het geweldige muziek.
Heb je nog aanraders qua cd's?
Jij vindt de Eagles dan ook vast wel goed? Wel wat drukker soms, maar wel een beetje vergelijkbaar vind ik zelf:wink:

We schrijven 1973. Ik ben dan 16 jaar.
Golden Earring verovert de hele wereld met Radar Love
In vele landen bereikt het de nr 1 in de hitlijsten.
Ik was al eerder een fan van de Golden Earring, maar sinds Radar Love een echte die-hard fan.
Zo fanatiek zelfs dat ik de Golden Earring naar USA gevolgd ben naar een concert in New York in Madisone Square Garden.
Radar Love bezorgt mij nog steeds kippevel, zelfs nog na 36 jaar.
Radar Love staat op de cd Moontan, de reden waarom ik Moontan als nickname gekozen heb. Als obade aan Nederlands beste rock band aller tijden.
Want Golden Earring is naast vuurwerk mijn tweede grote belangrijke hobby.

Door de Amerikanen uitgeroepen als 1 van de beste "car-songs" aller tijden.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geweldig Fred, naar NY om een optreden bij te wonen:shocked:! Een echte fan:cool:!

Hier is nog een mooi kippenvelnummer, deze kent iedereen wel:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geweldig Fred, naar NY om een optreden bij te wonen:shocked:! Een echte fan:cool:!

movie

Sjeetje, klikte erop, en idd instant kippevel bij de eerste gitaarsnaar die bespeeld word :)

Heb ook nog een nummer ergens/

movie

helemaal waar Alexy! Maar ik vind de versie met het Berliner Philharmonicer orcestra net ff beter:

+ YouTube Video

Ze hebben meer nummers van hun gespeeld met dit Orkest.. geweldige versies!

We schrijven 1973. Ik ben dan 16 jaar.
Golden Earring verovert de hele wereld met Radar Love
In vele landen bereikt het de nr 1 in de hitlijsten.
Ik was al eerder een fan van de Golden Earring, maar sinds Radar Love een echte die-hard fan.
Zo fanatiek zelfs dat ik de Golden Earring naar USA gevolgd ben naar een concert in New York in Madisone Square Garden.
Radar Love bezorgt mij nog steeds kippevel, zelfs nog na 36 jaar.
Radar Love staat op de cd Moontan, de reden waarom ik Moontan als nickname gekozen heb. Als obade aan Nederlands beste rock band aller tijden.
Want Golden Earring is naast vuurwerk mijn tweede grote belangrijke hobby.

Door de Amerikanen uitgeroepen als 1 van de beste "car-songs" aller tijden.

movie

idd fred, geweldig nummer. ook al ben ik nu 18, via me ouders golden earring gaan luisteren en meer van dat soort bands uit de 70's en 80's en het is gewoon geweldig :D

Ik heb een paar nummers die mij echt kippenvel bezorgen.

Allereerst een nummer van Dj Paul Elstak. Rainbow High In The Sky.

+ YouTube Video

Ik luister het nummer vaak, maar net genoeg op er kippenvel van te krijgen. Vooral 's zomers doet deze het erg goed bij mij.

Deze doet het hier ook goed:
Ramses Shaffy - Zing, lang, huil bid, werk en bewonder
+ YouTube Video

Een nummer wat ik nu een jaartje luister, maar niet super vaak, omdat dit nummer een bijzondere betekenis heeft voor mij.

Als op-een-na-laatste nummer hebben we dan Metallica-Nothing Else Matters. Een nummer waarvan ik bijna tranen in mijn ogen krijg.
+ YouTube Video

En tot slot een echt decembernummer: Linkin Park - My December.
+ YouTube Video

Een nummer wat het ook heerlijk doet onder vuurwerkcompilaties, kerstfilmpjes en wintersportvideo's.

Moontan, Alexy.. bij beide kippenvel.. heerlijk!

Hierbij heb ik ook nog 2 nummertjes die menig haartje op mijn lichaam overeind laat staan!

The Scorpions - Winds of Change
+ YouTube Video

Roxette - How do you Do
+ YouTube Video

Ayreon - Computer Eyes
+ YouTube Video

Nog een nummer van Ayreon, speciaal voor Fred(Moontan)
Zanger moet jij wel kennen!:)

+ YouTube Video

Ik heb ze nog niet allemaal gehoord, maar ik vind het geweldige muziek.
Heb je nog aanraders qua cd's?
Jij vindt de Eagles dan ook vast wel goed? Wel wat drukker soms, maar wel een beetje vergelijkbaar vind ik zelf:wink:

ow hele late reactie .
maar de eagles vindt ik ook zeker goed ja , crosby , stills en nash vindt ik ook helemaal geweldig , evenals de beachboys :p .
kwa venice aanraders , zou ik zeggen garage demo 1 - 2 en 3 , pacific standard time , born and raised , good evening , de 2 meter sessies .

Donald, heerlijk nummer van Ayreon he? Barry Hay heeft wel vaker als gastmuzikant opgetreden, in dit nummer Final Experemient komt hij ook weer goed uit de verf.
Toevallig komt Arjen Lucassen ook uit Den Haag, net als de Haagse band the Earring.
Arjen Lucassen heeft wel meer mooie en goede nummers in huis.

Donald, heerlijk nummer van Ayreon he? Barry Hay heeft wel vaker als gastmuzikant opgetreden, in dit nummer Final Experemient komt hij ook weer goed uit de verf.
Toevallig komt Arjen Lucassen ook uit Den Haag, net als de Haagse band the Earring.
Arjen Lucassen heeft wel meer mooie en goede nummers in huis.

Ik heb al de cd's van Ayreon en ook van zijn vorige band Vengeance waar hij bekend mee is geworden .
Als Nederlander is hij zeer bekend in het rock/metal wereldje.
Dat kan je ook wel zien aan de zangers/zangeressen die meedoen aan zijn projecten.
Als we het toch over Vengeance hebben, ken deze er ook nog wel ff bij

Vengeance - Arabia
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Vengeance klinkt ook heerlijk zeg! Moet ik duidelijk wat meer van luisteren:rolleyes:!

Apart nummer dit:
Supertramp - Crime Of The Century
+ YouTube Video

Back
Bovenaan