Multipack [Uitloop]

Gerwin

VWC lid
Artikelnummer: 1819
Artikelnaam: Multipack
Bruto Gewicht: 1875 Gram
Netto Kruitgewicht: 168 Gram
Aantal Cakes: Onbekend
Aantal Fonteinen: Onbekend
Aantal Vuurpijlen: 11
Effectomschrijving: Onbekend
Richtprijs: € 25,-
Verpakkingseenheid: 8/1
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
als je dit pakket koopt... kun je je geld beter in de put gooien

waarom?

toen ik dat ding kocht was er een actie: +25 euro besteden en je kreeg die voor 12.50, maar ze hadden 'm beter gratis kunnen geven aangezien de pijlen matig waren: klein boeket geen crackle en er geen lucheffecten in zaten (ok 4 romeinse kaarsen ofzo) alleen maar fontijntjes en die grootste potten, hebben 1 even dun buisje als een romeinse kaars en daar komen wat balletjes uit! de rest van die ''pot'' is opgevult met lucht.

Het is een pakket gevult voor dagvermaak maar met een prijs die ik het niet waard vind. Ik voelde me echt opgelicht.

als je dit pakket koopt... kun je je geld beter in de put gooien

waarom?

toen ik dat ding kocht was er een actie: +25 euro besteden en je kreeg die voor 12.50, maar ze hadden 'm beter gratis kunnen geven aangezien de pijlen matig waren: klein boeket geen crackle en er geen lucheffecten in zaten (ok 4 romeinse kaarsen ofzo) alleen maar fontijntjes en die grootste potten, hebben 1 even dun buisje als een romeinse kaars en daar komen wat balletjes uit! de rest van die ''pot'' is opgevult met lucht.

Het is een pakket gevult voor dagvermaak maar met een prijs die ik het niet waard vind. Ik voelde me echt opgelicht.

I.d.d. Ook ik had hem vorig jaar voor 12,50 bij mijn bestelling, maar zelfs dat was achteraf te duur.
Een paar van die pijlen "ploffen"in de fles al uit elkaar en voor de rest is het een bij elkaar geraapt flubberzooitje :sad:

2 jaar trug had ik dat pakket ook :frusty:

Ik d8 leuk laat ik het bewaren voor 12 uur, maar doe dat niet al die pijlen zijn net Develish pijlen geen knal alleen maar lichtjes :bonk:

Voor de rest alleen maar fontijnen erin groot omhulsel klein buisje in het midden :angry:

VOOR DE MENSEN DIE ER OVER DENKEN DIT PAKKET TE KOPEN IK ZOU HET NIET AANRADEN

In seizoen 2005/2006 was dit pakket bagger. De pijlen geen burstknallen en de fonteintjes waren nog minder dan assorted fountains...
2006/2007 echter, was dit pakket verbeterd en voor 12,95 echt geweldig gewoon:
De pijlen hadden harde burstknallen en vaak rode crackling peony's, zeer goed :)
Helaas was de kwaliteit van de fonteintjes en dergelijken nog steeds slecht.

conclusie lekker laten liggen deze troep, ik heb er ook niets anders dan slechte verhalen over gehoord.

Ik heb hem vorig jaar voor 25 euro gekocht. Was ik even blij dat ik dit gewoon als "extraatje" er bij had gekocht, want wat is dit een slecht pakket zeg. De pijlen hebben minimale effecten, de fonteintjes zijn ook te koop voor € 1,25 per 4, en de cakejes deden het al helemaal slecht, allemaal bestaan ze voor 50% uit lucht. Niet kopen dus!

ik had hem 2007/2008
ik vond het toen wel een aardig pakket als je de prijs bekijkt bij mij aanbieding 19.95
2008/2009 had hem eigelijk meer voor erbij: de pijlen vielen tegen de fonteinen zelfde als vorig jaar.alleen zat er nu een mini cake bij en een single shot die wel aardig waren.
de rest was eigenlijk bagger.afrader

voor mensen die net met vuurwerk beginnen en low budget hebben leuk pakket!
voor de mensen die een iets grooter buget hebben wel leuk voor 8 uur ofzow!
maar zou dit pakket niet aanraden voor dat geld kan je beter een paar low budget cake.s kopen dan moet je denken aan Paradise of Mystery

MVG Rik777

Tja wat kan ik zeggen, voor 5 euro meer heb dat kleinste pakket van Crown.
Heb hem vorig jaar wel gehad maar vondt het zeer tegenvallen voor 25 euro.
Ja je hebt redelijk veel artikelen in een klap, maar alles wat je dan hebt stelt niks voor.
De singleshot was ik wel erg tevreden mee, mja om nou 25 euro te betalen voor een singleshot is ook een beetje overdreven.

had dit pakket vorig jaar
vond het echt een FLUT pakket de pijlen vliegen meters hoog en hebben bijna geen effect, de mini cake was zo afgelopen, de fontijnen waren van papier met wat kruit er in en ze waaide zo om, die soort tunderkings waren ook geen ene moer aan, en die spinners die bleven bij mij gewoon liggen en er kwam een pies straaltje uit van vuur het enige dat leuk was waren die grondbloemen. dat pakket is je geld gewoon NIET waard.
en ik zit nu op een vuurwerk webwinkel en ik zie dat dat pakket al het meest verkocht is dan denk ik mensen waar ben je mee bezig ze zijn je hard aan het oplichten.

Laatst bewerkt:
Klopt ik had hem dit jaar.

Pijlen vliegen echt Ontiegelijk hoog.
en klein effect.
de "CAKE" was eerder een "Cakeje" dus was niks.
een spinner ofzo? ik stak hem aan en hij deed niks. 2x niks.
en.. oja de romijnsekaarsen daarvan brandde het lont niet.

Hebben mensen nog een andere optie voor dit pakket?

Toen ik dit pakket vele jaren geleden had vond ik het echt geweldig zo mooi. Hij was toen afgeprijst en ik vond het zelfs mooier dan het Crown Lunar pakket. Vooral de vuurpijlen waren erg mooi met knal en peony!
Hoe het pakket nu is weet ik niet, maar als het flut is moet het verandert zijn.

Alleen de pijltjes zijn wel leuk uit dit pakket, de rest stelt weinig tot niets voor. Dit jaar te koop bij veel Intratuin vestigingen voor maar 15 euro, daarom neem ik deze toch mee dit jaar:)

Back
Bovenaan