Multicolor Mayhem

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC141409
Artikelnaam: Multicolor Mayhem
Bruto Gewicht:...
Netto Kruitgewicht: 375
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: Red comet to red and blue star w/white strobe, green comet to purple and orange star w/green strobe
Tijdsduur:...
Stijghoogte:...
Richtprijs:€38,95

141409-3d.png

Laatst bewerkt:
RF gaat dus verder in waar het op eenzame hoogte staat in Nederland. De schitterende kleurencombo's zoals we die kennen van Magicians en Paradise of Beauty worden uitgebouwd. Prima!

true, maar ik heb inmiddels ook al andere filmpjes gezien met opvallend mooie kleurencombi's. Dus Royal mag goed op blijven letten op hun kwaliteit en dit net zo houden als afgelopen jaren. Dan blijven ze staan op die hoogte, maar zoals gezegd, ik heb al meerdere filmpjes langs zien komen met mooie kleuren.
Op die manier houden ze elkaar lekker scherp;-)
greetzz

Jammer, ik had gehoopt op rood, groen, geel en blauw o.i.d. Maar door mijn kleurenblindheid kan ik hier vrijwel geen kleuren onderscheiden, m.a.w. ik zie alleen maar rood of iets dat op rood lijkt.

Jep. Mooie kleuren, met voor Royal's doen aardige blinkers. Gaf spektakel doordat hij aan een ruk door schoot (zie film hierboven). Beetje rustiger had geen kwaad gekund.

Maar mooie heldere effecten! Mijn film mag ik helaas niet delen zoals hij nu op youtube staat.

Doet z'n naam dus wel eer aan, zelf geniet ik wat rustiger van kleur maar het is wel een originele zet door een geweld-kleurenspektakel te creëren.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan