Multiblitz

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 01256
Artikelnaam: Multiblitz
Bruto Gewicht: 475.5 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 10 schoten
Effectomschrijving: 10-schots compacte cirkel-cake die Zena groot heeft ingekocht. Daarom is de prijs zo klein!
Afmeting: 100 x 100
Max. tube diameter: 19
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: 10 meter
Kartoneenheid: 24 / 1
Adviesprijs: €5,99
Voorverkoop: €4,49

Bijlagen

• 01256-Multiblitz-300x300.png
    01256-Multiblitz-300x300.png
    77,3 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Onofficiële productvideo, erstaat immers Lesli boven maar het artikelnummer klopt en dit filmpje wordt ook op de ZENA-site gebruikt:

Lesli is de nieuwe vuurwerk importeur van zena dus misschien daarom, maar ik kan het fout hebben

Dat klopt en is ook gewoon publiekelijk bekend, ik noem het meer onofficieel omdat alle andere filmpjes van nieuwe ZENA-artikelen wel een ZENA-layout hebben.

Dat was mystery mines,en dan had je,nog het grote broertje giant suprise. Vindt hem niet echt geweldig,de multiblitz. Maar goed,voor dat geld,moet je ook niet veel verwachten.

Voor €3,99 is het een geweldige pot. Verder kan ik me op de Nederlandse markt alleen crackling tails potjes bedenken voor die prijs. Ga ik zeker een aantal van halen in de losse verkoop

Voor €3,99 is het een geweldige pot. Verder kan ik me op de Nederlandse markt alleen crackling tails potjes bedenken voor die prijs. Ga ik zeker een aantal van halen in de losse verkoop

In de Losse verkoop kost deze bij het grootste deel van de winkels geen €3,99 meer. Geld overigens voor alle Zena artikelen.

Back
Bovenaan