Multi Thunder

mikeole

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Multi Thunder
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

img_1623.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Vind hem niet slecht! Alleen beetje raar tempo zit er in, wil nog even wachten op een nieuw filmpje hopelijk van een demo?

Niet bot bedoeld ofzow maar moet er geen effect erin zitten ? dmv tail of een ster ? want volgens mij kan deze nooit door de CE heen komen ?

Voor de rest ziet er wel netjes uit maar zou hem toch stukken sneller doen in bijv 5 sec leeg ramen :)

Het idee vind ik wel leuk. Het had van mij een klein tikkeltje sneller gemogen.

De Thundering Heaven heeft ook geen sier erbij en is ook goedgekeurd. Dat zou met deze wellicht ook prima kunnen gebeuren.

Het idee vind ik wel leuk. Het had van mij een klein tikkeltje sneller gemogen.

De Thundering Heaven heeft ook geen sier erbij en is ook goedgekeurd. Dat zou met deze wellicht ook prima kunnen gebeuren.

Is de Thundering Heaven geen Belgisch consumenten vuurwerk?

Niet bot bedoeld ofzow maar moet er geen effect erin zitten ? dmv tail of een ster ? want volgens mij kan deze nooit door de CE heen komen ?

Voor de rest ziet er wel netjes uit maar zou hem toch stukken sneller doen in bijv 5 sec leeg ramen :)

@Gerwin de CE keuring zit erop:bye:

Knalcakes zijn altijd leuk, in w-shape zijn ze nog orgineel alleen komt de Multi Thunder een beetje saai over. Of het aan de camera ligt of aan de effecten en tempo weet ik niet.

Deze lijkt saai maar er zit idd een mine bij het effect tijdens het verlaten van de tube. In dit filmpje is dat niet te zien waardoor hij vrij saai lijkt. Met de Mine is hij een stuk leuker vind ik persoonlijk. Op FPM is een filmpje te zien waarin je de mine ook goed ziet, maar ik denk dat VWC, Katan zelf of andere ook nog wel met betere beelden komen aangezien er nog zat demo's zijn.

:bye:

Back
Bovenaan