Multi thunder king [Uitloop]

Waarom denk je dat dan?

Ik denk inderdaad dat ze eruit gaan, het is een bestaand product wat opeens een aanbiedingsprijs krijgt in zo'n beetje alle vuurwerkexpert.nl winkels.

Wat ook goed mogelijk is, is dat ze vorig jaar niet goed verkocht werden en dat broekhoff op deze manier ze volgend jaar ook weer wat meer gewild te maken.

En ook deze gingen weer als vanouds, goede knal en een mooie fluit! Hopelijk zijn ze er inderdaad volgend jaar weer

Ik had deze voorheen nog nooit gehad.
Maar nu ik toch naar bij deze winkel in de buurt was de 28ste en ze €2,50 per 4 kostten.
Heb ik ze ook besteld, ik samen met me stookmaat twee pakjes gehaald voor te proberen.

Stak er eentje af, en had meteen spijt dat ik niet meer pakjes had gekocht.

Een flinke dreun door de stijglading gevolgd door een mine van een paar witte stars een tail en dan een flinke knal die iets minder is als een Whistling Thunder Queen. En dan nog wat witte stars.

Nou echt toppertjes, ik hoop niet dat ze eruit gaan. Zou echt jammer zijn!

Ik had deze voorheen nog nooit gehad.
Maar nu ik toch naar bij deze winkel in de buurt was de 28ste en ze €2,50 per 4 kostten.
Heb ik ze ook besteld, ik samen met me stookmaat twee pakjes gehaald voor te proberen.

Stak er eentje af, en had meteen spijt dat ik niet meer pakjes had gekocht.

Een flinke dreun door de stijglading gevolgd door een mine van een paar witte stars een tail en dan een flinke knal die iets minder is als een Whistling Thunder Queen. En dan nog wat witte stars.

Nou echt toppertjes, ik hoop niet dat ze eruit gaan. Zou echt jammer zijn!

Helemaal waar, maar ik hoop wel dat ze dan wel in de aanbieding blijven, want 5 euro per pakje is wel vrij veel. 2,95 of 2,50 o.i.d is een prima prijs

Helemaal waar, maar ik hoop wel dat ze dan wel in de aanbieding blijven, want 5 euro per pakje is wel vrij veel. 2,95 of 2,50 o.i.d is een prima prijs

De Whistle Thunder Queen is een goede vervanger deze knalde ook keihard, heeft alleen geen mine. Maar wel een flink Titanium boeket!

De Whistle was hier €3,95 per 6, advies verkoopprijs is volgens mij €4,95.
Maar €3,95 kom je ze vaker tegen, goede vervanger dus!

In het 10 uur project van een vriend van me heeft hij er 3 verwerkt als finale. Ze gingen best lekker, helaas het laatste jaar van ze.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hiervan in het laatste jaar nog en aantal pakjes extra van gekocht. Ik heb dus nog een paar doosjes liggen. Dit jaar eens vergelijken met de Blitzies van Zena.

Waren mooie thunderkings.

Back
Bovenaan