Multi Color Madness - Yakuza [Nieuw 2025]

Wordt toppertje zojuist voor 195 gekocht
Op vrijdagavond tegen elf uur gepost, PPW staat dan al geruime tijd in de weekend modus en heeft zich dan ook al meermaals overgegeven aan het genot van het nuttigen van een tarwesmoothie. Ik kan een ieder die dit bericht serieus neemt dan ook van harte aanbevelen om hetzelfde pad te volgen als PPW zodat je het in het juiste perspectief plaatst :biertje::d

overduidelijk uit de happy family(riakeo)fabriek ,mooie box en als er riakeo op stond ipv lesli was niemand over de prijs gevallen ook denk ik zo ????

overduidelijk uit de happy family(riakeo)fabriek ,mooie box en als er riakeo op stond ipv lesli was niemand over de prijs gevallen ook denk ik zo ????
HFF fabriek? Vind deze bak veel weg hebben van SRPYRO. En er zijn meerdere nieuwe Lesli producten die afgekeken lijken van SRPYRO. Beter goed gekopieerd dan slecht zelf verzonnen...
Waar ze zijn geproduceerd: geen idee. En als het Riakeo was geweest, dan was het een koopje.

HFF fabriek? Vind deze bak veel weg hebben van SRPYRO. En er zijn meerdere nieuwe Lesli producten die afgekeken lijken van SRPYRO. Beter goed gekopieerd dan slecht zelf verzonnen...
Waar ze zijn geproduceerd: geen idee. En als het Riakeo was geweest, dan was het een koopje.
Klopt, alleen Riakeo heeft zich wel bewezen zodat mensen bereid zijn meer te gaan betalen.. Lesli nog niet, sterker nog.. Het tegenovergestelde is waar. Meeste is niet veel soeps helaas.

Mocht dit nu veranderen gaan we dit ook gewoon betalen bij Lesli volgend jaar 💪🏻💪🏻

O wacht…

Hij doet mij, gelukkig, weinig. Ik zie de kwaliteit, ik zie wat mooie dikke kleurparels- en combinaties. Maar ik zie niet echt iets unieks of effecten waar ik erg enthousiast van word. Hij is mooi, maar wat mij betreft niet heel bijzonder, en dan is de prijs heel veel te ver weg van aanschaf.

Hij doet mij, gelukkig, weinig. Ik zie de kwaliteit, ik zie wat mooie dikke kleurparels- en combinaties. Maar ik zie niet echt iets unieks of effecten waar ik erg enthousiast van word. Hij is mooi, maar wat mij betreft niet heel bijzonder, en dan is de prijs heel veel te ver weg van aanschaf.
Heb jij ff geluk ;)

Op het filmpje lijkt het mooi.
Tempo is goed, wisselt genoeg af met shapes om interessant te blijven.

Kleuren zijn op film goed. Uitwerkingen lijken goed. Het geheel doet wel aan als zijnde 1 geheel (ipv gooi alle effecten maar bij elkaar).

Mist wel een goede finale die de boel mooi afsluit.

Al met al, prima ding, maar verplettert me niet. In combi met de prijs zou ik hem laten staan.

Back
Bovenaan