Muis de lucht in

kwintos

VWC lid
Drachten - De politie heeft vrijdagavond twee inwoners van Drachten (Friesland) aangehouden op verdenking van dierenmishandeling. De twee hadden een vuurpijl afgestoken met daar een levende muis aan vastgetaped.
De mannen (beide 20) waren de politie opgevallen door hun verdachte gedrag in het centrum van Burgum. Nader onderzoek wees uit dat de mannen een muis wilden opblazen.

Ze hadden een knaagdier vastgebonden aan een vuurpijl en het lont al aangestoken. Toch overleefde het arme beestje „wonder boven wonder”, aldus de politie. Door onbekende oorzaak gaf de pijl namelijk geen maximale knal, het object bleef juist op de grond liggen
Aangehouden

Beide mannen werden aangehouden op verdenking van overtreding van de Gezondheids- en welzijnswetvoor dieren. Op aanwijzing van de verdachten vonden de agenten later nog een doos met daarin nog een aantal muizen.

De dieren waren door de twee eerder die middag gekocht bij een dierenwinkel in het dorp. Volgens de eigenaar van de winkel hadden de mannen de dieren gekocht om ze te voeren aan slangen.

De mannen blijven tot na de jaarwisseling in de cel.

Jongens jongens waar moet dit toch in gods naam allemaal naar toegaan. Eenden, ganzen en nu muizen. Pfff ik stop ermee verder hier op in te gaan.

Dit soort mensen verdienen gewoon de doodstraf, hier kan geen andere straf tegen op. Jij muis vermoorden wij JOU!:angry:

Waar gaat het heen in Nederland....

(sorry miss beetje extreem, anders verwijder mijn post maar.. Maar word hier gewoon boos om)

Drachten - De politie heeft vrijdagavond twee inwoners van Drachten (Friesland) aangehouden op verdenking van dierenmishandeling. De twee hadden een vuurpijl afgestoken met daar een levende muis aan vastgetaped.
De mannen (beide 20) waren de politie opgevallen door hun verdachte gedrag in het centrum van Burgum. Nader onderzoek wees uit dat de mannen een muis wilden opblazen.

Ze hadden een knaagdier vastgebonden aan een vuurpijl en het lont al aangestoken. Toch overleefde het arme beestje „wonder boven wonder”, aldus de politie. Door onbekende oorzaak gaf de pijl namelijk geen maximale knal, het object bleef juist op de grond liggen
Aangehouden

Beide mannen werden aangehouden op verdenking van overtreding van de Gezondheids- en welzijnswetvoor dieren. Op aanwijzing van de verdachten vonden de agenten later nog een doos met daarin nog een aantal muizen.

De dieren waren door de twee eerder die middag gekocht bij een dierenwinkel in het dorp. Volgens de eigenaar van de winkel hadden de mannen de dieren gekocht om ze te voeren aan slangen.

stelletje sadisten, zet ze maar lekker vast met nieuwjaar!

Hmm vaag verhaal, vage gasten, lekker opsluiten en niet teveel aandacht geven stelletje mafkezen.

WTF hier kan ik me dus echt heeeeeel erg over opwinden. Wat een vieze vuile gore tering lijers. Als ik dat toch zou zien gebeuren zou ik niet voor mezelf instaan.

Vieze ****lijers Ik kan hier echt niet tegen, ik woon zelf op een boerderij en muizen doen geen vlieg kwaad.

Ik heb zelf ratten, niet een muis maar wel ongeveer hetzelfde, en toen ik dit las liep m'n rat net over m'n schouder.
Voelde gelijk de boosheid opkomen, vale tering lijers.

Zucht... :angry:

Ik hoop dat ze hiermee de jaarwisseling van 2112 bedoelen. Beter komt dit soort tuig nooit meer los.
Het mishandelen van weerloze wezens (of het nou kinderen/gehandicapten/dieren/watdanook zijn) is toch echt wel het laagste van het laagste. Je zou haast een paar kampen van wat jaartjes terug heropenen voor dit soort volk.

Ik zal hier maar niet neertypen wat er moet gebeuren met zulke mafkezen dat is dna instrijd met de forum regels hier en onze grondwet.

Zeer triest

Ik zal het op z'n Rotterdams verwoorden: wat een stel laffe Friese baggerrboeren!
Kom maar naar Rotterdam. Kan je ervaren hoe we hier met dat soort gasten om gaan.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan