Mr. President

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 668
Artikelnaam: Mr. President
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal schoten: 39 schots
Effectomschrijving: 39 gevarieerde schoten, elk met harde burstknal. Gouden en gele staarten naar coconut effecten, felle hummers en een overweldigende crackling willow finale.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: €.59,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

668_mr_president_600x487.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij dan ook mijn film van twee stuks:

Te duur voor wat je krijgt. Komt wat rommelig over vanwege de diverse effecten. Met name de eerste helft is echt best wel slecht, hoewel de tweede helft zeker wel aardig is. Het is het gewoon net-niet voor mij.

Het is niet echt een finale het is het eigenlijk allemaal net niet, leuke effecten maar alles door elkaar. Een rommeltje in de lucht.

Genoeg variatie,maar het kan beter qua volgorde. Ik vindt het jammer dat er na de golden strobe willow with blue star,nog een salvo hummers komt. Had dan 2 salvo,s na elkaar gedaan,dat past meer naar mijn mening. De waves met crackling,passen wel weer goed bij de hummers. Ik zou zelf het zo hebben gedaan: Palmtree with bleu star,palmtree with green strobe,golden strobe willow with blue star. En dan wave with crackling,dubbel salvo hummers,en dan finale,:) Maarja wie ben ik?

Je video staat op prive 3xh !! ( is al veranderd :) )

Ook ik vind deze cake wel wat hebben, zeer spektaculair en rommelig overkomend ? Nee, ik vind hem juist door de vele effecten door elkaar juist iets extra's geven. Maar smaken verschillen gelukkig.

Back
Bovenaan