Jeko
VWC lid
Ik vind dat dit toch wel even vermeld mag worden:
Per vandaag is Moontan officieel begonnen als voorziter van de, door Original bedachte, Leuke Vuurwerkmensen Club (afgekort LVC). Moontan raakte betrokken bij de ideeen voor LVC tijdens een Museummeeting eerder dit jaar. Ik ken Moontan al een flinke tijd (onder andere van AVP, maar ook via Vuurwerkcrew) en weet dat hij niet alleen goede ideeen heeft, maar ook het benodigde inzicht en de motivatie heeft om de club degelijk op te zetten. Inmiddels is hij "Speciaal Crewlid" van het Museum geworden en zal hij in zijn werk worden bijgestaan door de VWM-crew en de betrokken mensen van Original zelf. Ik ben er zeker van dat LVC op deze manier een gezellige en goed opgezette club word.

Moontan heeft zichzelf inmiddels voorgesteld op het Vuurwerkbelgie forum met de volgende tekst:
Bron: VWM
Moontan, ik wens je heel veel succes als voorzitter van LVC! Ik ben zeer benieuwd wat er allemaal komen zal!
Per vandaag is Moontan officieel begonnen als voorziter van de, door Original bedachte, Leuke Vuurwerkmensen Club (afgekort LVC). Moontan raakte betrokken bij de ideeen voor LVC tijdens een Museummeeting eerder dit jaar. Ik ken Moontan al een flinke tijd (onder andere van AVP, maar ook via Vuurwerkcrew) en weet dat hij niet alleen goede ideeen heeft, maar ook het benodigde inzicht en de motivatie heeft om de club degelijk op te zetten. Inmiddels is hij "Speciaal Crewlid" van het Museum geworden en zal hij in zijn werk worden bijgestaan door de VWM-crew en de betrokken mensen van Original zelf. Ik ben er zeker van dat LVC op deze manier een gezellige en goed opgezette club word.

Moontan heeft zichzelf inmiddels voorgesteld op het Vuurwerkbelgie forum met de volgende tekst:
Hoi allemaal.
Ik dank Original voor het vertrouwen in mij en voel me vereerd met deze benoeming.
Voor diegenen die mij nog niet kennen: Nickname is Moontan, mijn echte naam is Fred, ik woon in het midden van het land, ben getrouwd, heb 4 dochters van 10 t/m 23 jaar, mijn beroep is administrateur/belastingconsulent, en ja zoals gezegd 16 september a.s. wordt ik 50.
Ik hoop dat jullie niet schrikken van mijn leeftijd, aan de buitenkant zie ik er dan wel ouder oud dan jullie, maar wat vuurwerk betreft mannen, heb ik soms nog steeds het niveau van een kleine jongen die voor het eerst vuurwerk gaat afsteken. Zo bezeten ben ik van vuurwerk. En die passie wil ik graag met jullie delen straks.
Zoals gezegd steek ik veel tijd in mijn hobby en ben ik moderator van de website www.vuurwerkcrew.nl en speciaal crewlid van de website www.vuurwerkmuseum.nl.
Namens het vuurwerkmuseum ga ik mij bijzonder inspannen om de leuke vuurwerkmensen club tot een groot succes te maken. Een echte vriendenclub met tal van aktiviteiten. Ik ga vandaag al met de klus beginnen, ga eerst nog even praten met de betrokken mensen van Original en de crew van deze fantastische website. Ik ga alle topics lezen om te kijken wat er allemaal bij jullie leeft, wie jullie allemaal zijn en dan kom ik heel snel met verder berichten. Het zal nu niet lang meer duren.
Jullie mogen ten alle tijde met voorstellen en ideetjes komen, zowel via het forum, of met een prive bericht.
Ik ken geen enkele drempel, ik hoop van jullie kant dat jullie die ook niet hebben.
Ik zou zeggen tot gauw. !!!!
Groetjes Moontan
Bron: VWM
Moontan, ik wens je heel veel succes als voorzitter van LVC! Ik ben zeer benieuwd wat er allemaal komen zal!
Laatst bewerkt: