Moontan voorzitter LVC

Jeko

VWC lid
Ik vind dat dit toch wel even vermeld mag worden:

Per vandaag is Moontan officieel begonnen als voorziter van de, door Original bedachte, Leuke Vuurwerkmensen Club (afgekort LVC). Moontan raakte betrokken bij de ideeen voor LVC tijdens een Museummeeting eerder dit jaar. Ik ken Moontan al een flinke tijd (onder andere van AVP, maar ook via Vuurwerkcrew) en weet dat hij niet alleen goede ideeen heeft, maar ook het benodigde inzicht en de motivatie heeft om de club degelijk op te zetten. Inmiddels is hij "Speciaal Crewlid" van het Museum geworden en zal hij in zijn werk worden bijgestaan door de VWM-crew en de betrokken mensen van Original zelf. Ik ben er zeker van dat LVC op deze manier een gezellige en goed opgezette club word.

Moontan heeft zichzelf inmiddels voorgesteld op het Vuurwerkbelgie forum met de volgende tekst:

Hoi allemaal.

Ik dank Original voor het vertrouwen in mij en voel me vereerd met deze benoeming.

Voor diegenen die mij nog niet kennen: Nickname is Moontan, mijn echte naam is Fred, ik woon in het midden van het land, ben getrouwd, heb 4 dochters van 10 t/m 23 jaar, mijn beroep is administrateur/belastingconsulent, en ja zoals gezegd 16 september a.s. wordt ik 50.

Ik hoop dat jullie niet schrikken van mijn leeftijd, aan de buitenkant zie ik er dan wel ouder oud dan jullie, maar wat vuurwerk betreft mannen, heb ik soms nog steeds het niveau van een kleine jongen die voor het eerst vuurwerk gaat afsteken. Zo bezeten ben ik van vuurwerk. En die passie wil ik graag met jullie delen straks.

Zoals gezegd steek ik veel tijd in mijn hobby en ben ik moderator van de website www.vuurwerkcrew.nl en speciaal crewlid van de website www.vuurwerkmuseum.nl.

Namens het vuurwerkmuseum ga ik mij bijzonder inspannen om de leuke vuurwerkmensen club tot een groot succes te maken. Een echte vriendenclub met tal van aktiviteiten. Ik ga vandaag al met de klus beginnen, ga eerst nog even praten met de betrokken mensen van Original en de crew van deze fantastische website. Ik ga alle topics lezen om te kijken wat er allemaal bij jullie leeft, wie jullie allemaal zijn en dan kom ik heel snel met verder berichten. Het zal nu niet lang meer duren.

Jullie mogen ten alle tijde met voorstellen en ideetjes komen, zowel via het forum, of met een prive bericht.
Ik ken geen enkele drempel, ik hoop van jullie kant dat jullie die ook niet hebben.
Ik zou zeggen tot gauw. !!!!

Groetjes Moontan

Bron: VWM

Moontan, ik wens je heel veel succes als voorzitter van LVC! Ik ben zeer benieuwd wat er allemaal komen zal!

Laatst bewerkt:
Moontan; ook langs deze weg nog maar een keer mijn gelukwensen met deze nieuwe uitdaging. Ik ben er helemaal van overtuigd dat LVC straks een begrip zal worden. Jij bent echt DE man voor deze klus :cool:

Groetjes,
Cameo

hhehehehe

Zoals ik al eerder melde ergens anders wat doet zo een NARE man bij een club voor LEUKE vuurwerkmensen. En dan laat je me ook nog eens schrikken met die foto...

Whahahah nee geintje man.. je bent de juiste man hier wel voor denk ik. en zoals al eerder aangegevendoor mij, een écht spekkie voor jou bekkie Fred!

Succes!

ook ik ben overtuigd dat fred deze klus tot een succes zal maken. gefeliciteerd voorzitter :)

Heel erg veel succes Fred, ik weet zeker dat je hier wat moois van gaat maken.
Gefeliciteerd.

Bijzonder attent van je Jeko dat je deze post hebt geopend en iedereen bedankt voor de felicitaties.
Nogmaals voor alle duidelijkheid : mijn voorzitterstaak oefen ik uit met medewerking van en onder auspiciën van het Vuurwerkmuseum in het bijzonder van ons zeer gewaardeerd forum lid en admin van het Museum: Cameo.

Ik heb er veel zin in dat moge duidelijk zijn: Door de LVC kunnen we straks allerlei activiteiten gaan ondernemen met elkaar gedurende het gehele jaar.
Lidmaatschap is gratis. Je moet je natuurlijk wel registeren op het forum van Vuurwerkbelgie.

Ik hoop jullie allemaal tegen te komen tijdens één of meerdere activiteiten.

Groetjes en tot gauw

Fred
:bye:

Ook via deze weg nogmaals succes gewenst Fred, weet zeker dat jij veel zal gaan betekenen voor de LVC, typisch iets voor jou.

gefeliciteerd met deze taak! veel sucses, maar dat zal vast wel gaan lukken.. ik had ook niet verwacht ik zon oud persoon zou treffen achter die naam! maar wel heeeel erg leuk, dat ook de oudere hier zich lekker megen tussen de jongere. ik hoop dit zelf ook nog te kunnen doen als ik een dagje ouder ben:D

gefeliciteerd met deze taak! veel sucses, maar dat zal vast wel gaan lukken.. ik had ook niet verwacht ik zon oud persoon zou treffen achter die naam! maar wel heeeel erg leuk, dat ook de oudere hier zich lekker megen tussen de jongere. ik hoop dit zelf ook nog te kunnen doen als ik een dagje ouder ben:D

zon oud persoon :frusty::frusty::frusty:
schei even uit. Ik ben geen opa. :p:p
maar bedankt voor je spontane reactie kevin.

zon oud persoon :frusty::frusty::frusty:
schei even uit. Ik ben geen opa. :p:p
maar bedankt voor je spontane reactie kevin.

Ik denk dat je hier alleen maar trots op kunt zijn Moontan. Veel mensen noemen ons jongeren al gek en gestoord dat je het hele jaar door bezig bent met vuurwerk en dat je er zoveel geld aan uitgeeft. Ik weet zeker dat veel mensen daar respect voor hebben. En het is maar net hoe oud je je voeld he:wink:

Nog geen opa, maar je oudtse dochter is 23 toch? dus zo heel gek lang zal dat niet meer duren:p

Ik denk dat je hier alleen maar trots op kunt zijn Moontan. Veel mensen noemen ons jongeren al gek en gestoord dat je het hele jaar door bezig bent met vuurwerk en dat je er zoveel geld aan uitgeeft. Ik weet zeker dat veel mensen daar respect voor hebben. En het is maar net hoe oud je je voeld he:wink:

Nog geen opa, maar je oudtse dochter is 23 toch? dus zo heel gek lang zal dat niet meer duren:p

Ik heb mij nog nooit gestoord aan opmerkingen van anderen dat ik altijd met vuurwerk bezig ben en daar een hoop geld aan uitgeef. Ik merk ook dat veel mensen mij associeren met iemand die alleen maar astronauten loopt af te steken. Maar mijn interesse voor " het spul" is veel en veel breder. Vuurwerk is ook een vorm van kunst niet? Kijk maar naar die laatste video van Knokke, Zweden 19 augustus, een pyromusical. Daar lik je je vingers toch bij af.?
Veel mensen denken verkeerd over vuurwerk, weten er te weinig van af.
En er zijn hier gelukkig meer ouderen van boven de 40. Ik ben dus niet alleen!!

Back
Bovenaan