Moontan radio intervieuw

moontan

VWC lid
Mannen, op zondag 28 december even allemaal naar de radio luisteren:
In het programma: Thuis in West-Friesland moet ik een telefonisch intervieuw geven voor de radio.
Deze uitzending staat in het teken van Vuurwerk, ze hebben namelijk ook iemand van stichting Staakt het vuren, en een Vuurwerkbrillen verkoper aan de telefoon.
Het programma is van 11:00 tot 13:00
Luisteren jullie allemaal even mee?
Dan kunnen jullie ook getuige zijn van de denkbeelden van deze Stichting en mijn verweer hier op.

Helemaal top Fred, erg leuk nieuws, hopelijk luisteren veel mensen mee!
Aan de interviewer, hoe bent u bij Fred terecht gekomen?

Inmiddels van de intervieuwer begrepen dat het geen 1 op 1 gesprek met de Stichting gaat worden. De Stichting staakt het vuren had daar geen behoefte aan.

Inmiddels van de intervieuwer begrepen dat het geen 1 op 1 gesprek met de Stichting gaat worden. De Stichting staakt het vuren had daar geen behoefte aan.

Geen behoefte aan of geen lef voor, ja, dat is het verschil, maar wel de waarheid, ze verkondigen tenslotte enkel leugens in een mooi jasje. :wink:

Fred word beroemd. Eerst op kassa nu op de radio. Goede reclame voor vuurwerk en natuurlijk voor de site. Hoop dat je mening goed terecht komt en dat ze er iets mee gaan doen.

:bye:

Fred die kan alles gewoon goed in woorden vertellen. Hij weet precies hoe hij onze hobby moet verdedigen, dat doe je echt prima Fred.

Top dat je zoveel betrokken wordt in de media.

Je ben gewoon een freak in hart en nieren, en je leg alles prima uit.

kijk eens aan top dat je op de radio komt .
beste lache dat die stichting niet durft
tegen pasie is niks op gewassen
hoe hed je dat gedaan ?

Leuk jullie complimenten aan mijn adres.
Echter wil ik het volgende kwijt: ik ben niet meer maar ook niet minder dan jullie en omgekeerd hetzelfde
Ik heb echter het grote voordeel ten opzichte van de meesten hier dat ik ouder ben.
Je kan het zien aan de contacten naar buiten toe, mensen nemen sneller iets aan van een ouder iemand dan van een jonger iemand.
Neemt niet weg dat iedereen gelijk is en daardoor ook gelijke kansen
Neem het grote voorbeeld aan Joszie en Jeroen die toch ook op eigen houtje de media hebben opgezocht.
Laten deze twee members ook een groot voorbeeld voor jullie zijn om hetzelfde te doen:
De barricaden op om als liefhebbers het vuurwerk een positiever imago te bezorgen

Fred: Succes gewenst, ik denk dat ik in Duitsland niet de radiozender zal kunnen ontvangen. Maar ik hoor het later nog wel eens terug.

Jammer dat het niet 1 op 1 is. Ik denk dat de stichting nogal bang geworden is dat ze wederom onderuit ge***t worden door echte kenners.

Back
Bovenaan