Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

Dank je wel Bert, en ik wens jou ook een fijne vakantie
Je gaat daar toch wel een beetje kruitsnuiven neem ik aan?
Het vuurwerk ligt daar voor het oprapen .!!!
Ik ben benieuwd naar je ervaringen daar.
Groet Fred

Douwe, ik maak mij grote zorgen om het eten nu ik jouw gelinkte afbeeldingen zie.
Maar is het niet zo dat in elke plaats ter wereld wel een Mc Donalds vertegenwoordigd is? :p

haha Fred , wat denk je wat de ingredienten van een hamburger zijn:)
Om van een frikandel(welke wij hier verzwelgen) maar te zwijgen......:wink:

veel plezier daar, gelukkig kunnen we hier ook meegenieten merk ik al. de vwc verslagen zijn altijd lekker om te lezen, dat beloofd wat voor als jullie straks in het mekka van de vuurwerkwereld zijn.
geniet ervan heren, en nu al dank dat we mee mogen genieten straks

Update:

De winkeliers die meegaan zijn :

ANO Vuurwerk (Anton en Marian)
Vuurwerk Vechtweelde (Douwe)
Top Vuurwerk Rotterdam (Dim)
Harten 4 Veenendaal
Roenhorst Vuurwerk (vader en zoon)

Veel plezier Fred en de andere mannen natuurlijk. Laat me collega Douwe maar even zien wat vuurwerk is :P

Groeten :D

Helemaal te gek man!!

Flinke zak geld mee en dan legaal de zwaarste stuff afschieten een natte droom haha.

Update:

De winkeliers die meegaan zijn :

ANO Vuurwerk (Anton en Marian)
Vuurwerk Vechtweelde (Douwe)
Top Vuurwerk Rotterdam (Dim)
Harten 4 Veenendaal
Roenhorst Vuurwerk (vader en zoon)
Damen Vuurwerk uit Zoelen
Happy Copy Vuurwerk uit Den Haag

Totaal zullen 35 personen de reis naar China gaan maken

Tien dagen China: Start reis bij Wagenvoort Vuurwerk

WAPENVELD - Jeremy Peters uit Zwolle heeft de tiendaagse vuurwerkreis bij Wagenvoort Vuurwerk in Wapenveld gewonnen. Hij vertrekt op 6 februari samen met zijn zus Nathalie voor deze droomreis.
Jeremy en Nathalie gaan daar heel wat mee maken. Onder andere de viering van het Chinese Nieuwjaar, ze mogen vuurwerk beoordelen, bezoeken een vuurwerkfabriek en gaan een vuurwerkshow bijwonen.
Maar ook andere zaken komen aan bod, vertelt woordvoerster Evelein van Marijn Vuurwerk. Samen met een aantal dealers is de reis voor een gezelschap van 35 personen opgezet. Door Marijn Vuurwerk is met de dealiers ook een actie gehouden om speeltoestellen aan te bieden aan een kindertehuis. De organisatoren beloven Jeremy en Nathalie een cultuurschok. "We gaan op excursie naar rijke maar ook naar heel arme gebieden en een aantal culturele activiteiten", aldus Evelien.
Voor Jeremy, leerling van het Deltion College in Zwolle, is de reis 'helemaal te gek. Ik denk denk dat ik mijn ogen uit zal kijken'. Hij koopt samen met zijn tweelingbroer Jimmy al jaren het vuurwerk in Wapenveld: "Het assortiment is daar heel groot", is zijn motivatie. Dat hij samen met zijn zus Nathalie de reis maakt, heeft een bijzondere reden: vader Peters en tweelingbroer Jimmy hebben vliegangst! Dat geldt niet voor Nathalie die al eerder op bezoek was in Mexico en Jeremy zelf vloog al eens naar Turkije.

http://www.deweekkrant.nl/artikel/2010/januari/19/tien_dagen_china_start_reis_bij_wagenvoort_vuurwe

Kickuh en op de achtergrond hoor je continue alleen maar chinese rollen en wat op 2.12 tot 2.18.... klinkt iig als een paar behoorlijke shells.
Ik ga emigreren naar China, die 2 blokken in het begin kosten daar bij elkaar denk geen € 20,00 :D ( ach ik wil het eigenlijk geeneens weten pfff )

he jongens veel plezier en zie het als een soort beloning voor al het goeie werk hier op vwc
hoop mdat jullie mooi spul tegen komen krijgen wij ook nog wat leuks te zien

Back
Bovenaan