Mook Middelaar 2011

Ow ow ow nogmaals wat heb ik genoten ! je moet het er wel voor over hebben, bijna 4 uur rijden. 2 uur naar je bedje, half 7 eruit om je filmpje te renderen en up te loaden naar youtube.
maar als ik dit nu zo terug zie, weet ik waar ik het allemaal voor doe !

ik vind nog steeds dat je gestoort bent :wink:

nee, lekker filmpje :) alleen jammer dat de finale zo in rook is opgegaan, al heeft dat natuurlijk ook wel iets... rook, flitsen, knallen... geeft volgens mij wel een lekker sfeertje

Deze foto zegt genoeg denk ik :P
4.gif

Ow ow ow nogmaals wat heb ik genoten ! je moet het er wel voor over hebben, bijna 4 uur rijden. 2 uur naar je bedje, half 7 eruit om je filmpje te renderen en up te loaden naar youtube.
maar als ik dit nu zo terug zie, weet ik waar ik het allemaal voor doe !

Waarom slaap je dan ook niet eerst lekker uit voordat je het online gooit ? :wink:
Neemt niet weg dat ik je niet dankbaar ben, want ook deze film is weer perfect:D

Waarom slaap je dan ook niet eerst lekker uit voordat je het online gooit ? :wink:
Neemt niet weg dat ik je niet dankbaar ben, want ook deze film is weer perfect:D

leuk om te horen dat ie bevalt.
Jah ik moest zoiezo daarna werken, dus moest er toch wel uit maar nu iets eerder dan :p, en meeste mensen willen filmpje altijd zosnel mogelijk zien, en niet een weekie later ofzo, dus probeer het meestal de zelfde avond/ochtend online te hebben. Die van nijmegen staat er ook nog niet op :angry: boos op me zelf :p , die komt strakkies erbij :-)

Inderdaad Do heeft er een geweldige show van gemaakt.

Wel wil ik even kwijt dat de effecten door Aat zelf zijn samengesteld en in overleg Do in de gelegenheid hebben gesteld met deze matriaalen zijn eigen show samen te stellen, mede daar ik het leuker vind mij bezig te houden met de techniek ( aansluiten, IC indelen, Steppertiming, Ceu's bepalen, Programeren en hoe gaat iets weg ).

Maar laten we niet vergeten dat we zonder een team van vuurwerk liefhebbers dit nooit hadden kunnen verwezelijken.
Daarom wil ik Roy en Ivette, Jos, Stef, Maja en Corine, Peter ook danken voor hun inzet, en Gerdo die kwam filmen heeft ook nog een handje geholpen in de avond.

Met ze allen hebben we een goede show neergezet, mijn dank aan iedereen.

Prachtige show bekeken vanaf de (gezellige) Cuijkse kade, kwa diversiteit misschien wel beter dan de show in Nijmegen. Complimenten voor de schieters en mensen die hebben meegeholpen met de opbouw.
Wilde de afgelopen jaren al vaker gaan na goede verhalen, maar was steeds verhinderd. Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij en kan elke freak deze show zeker aanraden. grtz

Goed gefilmd Gerdo!
Volgende keer ga ik ook aan de kant van Cuijk staan als 't kan. Zie je toch beter overzicht e.d. NL veiligheidsafstanden zijn soms zo gek nog niet... :)
Dingen die er aan de kant van M&M niet super uitkwamen lijken hier prima een vol beeld op te leveren..

Heb een aantal leuke shows gemist tijdens mijn vakantie. Dit is er één van.
En de show ontwerpen van Donald smaken naar meer.

Back
Bovenaan