Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Denk dat ik maar het beste even een proef cake kan neerzetten om het te beoordelen...... Ik weet dat 10 meter bij 20mm al vrij bedorven is om het mooie ervan te zien, afhankelijk van het effect.
Peony, Dahlia en Glitter kan ik nog begrijpen om er dicht op te staan, eventueel falling leafs ook nog wel, maar een Palmtree gaat dan weer verloren denk ik.
Het ligt ook wel een beetje aan wat voor vuurwerk. Een Crackling Chry waaier is onwijs gaaf om gewoon onder te staan, die moet je gewoon dichtbij wegzetten. Maar bijvoorbeeld een Acatenango gaat veel mooier zijn op een afstandje, maar ook dat is anders per stuk vuurwerk. Effect grootte en schiethoogte zijn een belangrijke factor.
Ik zet waaiers (buiten de Crackling Chry) altijd wel een een redelijke afstand. Vorig jaar eerst te dichtbij, want de waaier effecten waaide letterlijk achter het dak.
Het ligt eraan welk vuurwerk het is, maar over het algemeen en zeker bij waaiers vind ik het mooier om op een afstandje te staan. Dan praat ik denk over een meter of 40
Tja eigenlijk heb je niet gek veel ruimte in de straat .
Ik denk dat je met om en nabij de 20 meter het aller beste uitzicht hebt .
Probeer als het even kan het gebied af te zetten voor eigen en andermans veiligheid .
Ik persoonlijk denk dat ergens tussen de 30 en 40 meter mooi is. Ik zelf zet ze ook op een afstand van minimaal 30 meter. Hoef je je hoofd ook niet lang te ver naar boven gericht te houden.
Als ik het zo hoor allemaal is een meter of 30 prima en kan dan mooi in de aankomende jaren de boel afzetten om elk jaar een showtje te doen. Ik heb dan gewoon nog wat speling in de afstand en moet het goed komen en kan eventueel ook de cakes zelf nog wat verschuiven met afstanden.