Monster Phoenix *GEANNULEERD*

Iets met de lange onzekerheid💥 .. maar gelukkig is de rebel 2.0 er nog en nog veeeeel meer moois🫶
Blaaskaken dus... ze hebben de MP afgeblazen omdat die vrijwel zeker niet door de ILT keuring zou komen. Vervolgens hebben ze gekeken om de doos nog aan te passen maar blijkbaar gaat dat niet lukken.

Ik zou niet op de rebel 2.0 rekenen tot je hem in je handen hebt. Zoals op de productvideo wordt die toch afgekeurd.

Helaas heb je nog gelijk ook. Toch ben ik wel nieuwsgierig waar deze op afgekeurd zou worden. (en de 2.0)

Mag uiteraard ook via DM.
Ik hoop het ook niet en een productvideo kan veel afwijken van de werkelijkheid. Op de video zijn sommige effecten best laag en dat in combinatie met de fluit kan je er bijna vanuit gaan dat ILT ons vast wel zal naaien.

Daarmee gezegd moet ik niet zoals Twannes zijn en zomaar dingen roepen. De productie rebel 2.0 hebben we allemaal nog niet gezien dus ik ga er ook weer vanuit dat die er gewoon doorheen komt.

Ik hoop het ook niet en een productvideo kan veel afwijken van de werkelijkheid. Op de video zijn sommige effecten best laag en dat in combinatie met de fluit kan je er bijna vanuit gaan dat ILT ons vast wel zal naaien.

Daarmee gezegd moet ik niet zoals Twannes zijn en zomaar dingen roepen. De productie rebel 2.0 hebben we allemaal nog niet gezien dus ik ga er ook weer vanuit dat die er gewoon doorheen komt.

Bedankt voor je antwoord. :thumbsup:

Back
Bovenaan