Momentum

Dat was een prachtige prijs voor die bak! Ziet er zeer goed uit, hopelijk komen we hem ergens in de freak tegen!

Zo dan, 43,50 wel hele scherpe prijs voor deze topper. De eerste cake van het filmpje hierboven lijkt wel wat trager dan die wij hadden. Vond het echt een heerlijke bak met die fluiters ertussen.

Komt echt erg goed over op film en de reacties zijn ook positief. Eens kijken of we deze ergens tegenkomen.

Komt echt erg goed over op film en de reacties zijn ook positief. Eens kijken of we deze ergens tegenkomen.

Wordt waarschijnlijk heel lastig Wesley, ik heb begrepen dat deze helaas niet meer in het VOLT! NL-assortiment zit voor 2023.

Wordt waarschijnlijk heel lastig Wesley, ik heb begrepen dat deze helaas niet meer in het VOLT! NL-assortiment zit voor 2023.

Dat zal dan haast onmogelijk worden ja. Helaas, maar zal voor veel geliefde producten gelden bij alle importeurs.

deze was vorig jaar of daarvoor zelfs bij loots ook te koop zag er wel mooi uit maar de straat videos zien er ook goed uit jammer dat ie uit het assortiment is best wel een bed met de beste effecten

Al een paar keer op de korrel gehad. Nu kwam ik hem tegen voor 6 tientjes, en toen was tie voor mij :p

Al een paar keer op de korrel gehad. Nu kwam ik hem tegen voor 6 tientjes, en toen was tie voor mij :p

Dit is precies wat ook bij deze hobby hoort en veel mensen dus niet zien. Pareltjes uitzoeken en wachten op de juiste prijs. Soms vis je achter het net, soms schiet je midden in de roos zoals nu. Prachtig en uniek bakje voor een mooie prijs! Deze is mij nog niet eerder echt opgevallen, en waarschijnlijk zal deze (helaas) ook nooit hier in de straat staan. Geniet er van!

Vandaag zou die opgehaald worden. Zou inderdaad. Bij Langenberg vuurwerk zijn bestellingen van januari en februari gewoon pleite ...
Je mag voor die €60 + 15% wat anders uitzoeken ....
Nou, doe me mijn geld maar terug. Kansloos dit :shocked:

Back
Bovenaan