Molotov Mines

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 155
Artikelnaam: Molotov Mines
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal schoten: info volgt
Effectomschrijving: info volgt
Tijdsduur: 25 sec
Stijghoogte: 5 - 10 m
Richtprijs: €.39,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Bekijk bijlage 9397

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een bak geld voor alleen crackling mines maar toch vind ik hem leuk. Lekker rammen zeg maar.
 
Vond dit de mooiste van de mine cake's.
Crackling is heftig en tempo vind ik perfect.
Toppertje dit.
 
ik vind hem super gaaf! toch maar eens kijken of ik ze kan bemachtigen
met kortingen word het alweer aantrekkelijker, de vraagprijs zou ik er niet voor over hebben..

grtz
 
Ik vond beide mine cakes te gek! De prijs is pittig maar i.c.m. een Freak-actie een stuk dragelijker... Hierbij mijn filmpje, geschoten tijdens de Winkeliersdemo:

 
Erg heftige cake, hier nog wat aanvullende informatie.

Effect omschrijving
In een krankzinnig tempo worden er 36 schoten gelost. Deze time rain bouquetten blijven dicht bij de grond waardoor ze extra krachtig over komen.

Brandtijd: 25 sec.
Hoogte: 5,0-10,0 m.
Eenheid: 1 stuks
 
Ik vond hem, net als de hele straat, een topper! wat een geweld met die crackling, super goede crackling ook.
 
Deze lesli cake kreeg ik van Marco ( Ylke ) als onverwachte verassing als verjaardagscadeau van hem in mijn handen gedrukt, dus ik ben niet helemaal vergeten, loll, en hij was prachtig en vet in onze show en filmpje zal ik dan ook snel plaatsen. Zeker weer op de lijst voor volgend jaar ( cadeautip ? hehehe )
 
Dat is zeker waar, Jos. Ik zag deze overdag en ik wist niet wat me overkwam. Dit is een heel indrukwekkend stukje vuurwerk wat volgend jaar echt bij de collectie moet zitten.
 
Deze lesli cake kreeg ik van Marco ( Ylke ) als onverwachte verassing als verjaardagscadeau van hem in mijn handen gedrukt, dus ik ben niet helemaal vergeten, loll, en hij was prachtig en vet in onze show en filmpje zal ik dan ook snel plaatsen. Zeker weer op de lijst voor volgend jaar ( cadeautip ? hehehe )
Ik heb hem dankzij Arjan (en dus ook dankzij Marco :p) aan het werk gezien in de straat :) Ik ben er erg van onder de indruk! Heerlijke crackling mine bak! Maakt een enorme herrie in een lekker constant tempo. Geen overbodige poespas, maar gewoon zeer felle mines die lekker hoog kwamen en ook flink wat licht geven. Hoewel deze cake volgens mij ook prima overdag is af te steken!
 
Back
Bovenaan