Mojo Wonder

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0634
Artikelnaam: Mojo Wonder
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1385 gram
Aantal schoten: 111 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Maar liefst 111 wonderbaarlijke effecten in deze nieuwe compound van Crown!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 119,00
Adviesprijs: € 109,00
Onlineprijs: € 97,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl
634-mojo-wonder_resultaat.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hoeft je niet te schamen dat je dit niet snpt, het is een speciaal soort wiskunde dat alleen vuurwerkimporteurs begrijpen en is een streng bewaakt geheim voor de inner circle only

Ooh ja dat vak ken ik wel, dat heet in het Latijn 'tantundem reddere'.

Ik heb toch echt geen 111 effecten gezien, en ik tel 116 tubes i.p.v. 111. Het zijn bepaald geen rekenwonders daar bij Broekhoff...

Verder wel een lekker rambakje. En als je goed kijkt heeft ie twee verschillende maten tubes, da's dan ook wel weer grappig. Beetje als de Exodus van Wolff.

Ik heb toch echt geen 111 effecten gezien, en ik tel 116 tubes i.p.v. 111. Het zijn bepaald geen rekenwonders daar bij Broekhoff...

Verder wel een lekker rambakje. En als je goed kijkt heeft ie twee verschillende maten tubes, da's dan ook wel weer grappig. Beetje als de Exodus van Wolff.

Het zijn inderdaad geen 111 verschillende effecten, maar het blijven er 111. Ik begon aan mijn rekenkunsten te twijfelen, maar kom toch echt op 111 schoten. 3 cakes van 25 schoten is 75. Tel daar de cake bij op van 36 schoten en je komt op.... juist. Ter illustratie een foto van de dummy:

68B29B35-5FD4-4769-B180-773175294E7B.jpg

Het zijn inderdaad geen 111 verschillende effecten, maar het blijven er 111. Ik begon aan mijn rekenkunsten te twijfelen, maar kom toch echt op 111 schoten. 3 cakes van 25 schoten is 75. Tel daar de cake bij op van 36 schoten en je komt op.... juist. Ter illustratie een foto van de dummy:

Bekijk bijlage 46821

Haha zo klopt ie inderdaad als een bus. Had het aantal shots gebaseerd op het aantal tubes op het plaatje in de startpost, 5 rijen van 10 tubes en 6 rijen van 11 tubes :)

No offense meant trouwens hoor met m'n rekenwonder opmerking ;)

Haha zo klopt ie inderdaad als een bus. Had het aantal shots gebaseerd op het aantal tubes op het plaatje in de startpost, 5 rijen van 10 tubes en 6 rijen van 11 tubes :)

No offense meant trouwens hoor met m'n rekenwonder opmerking ;)

dit zijn er 111 3x25 75 1x36 111

Het zijn inderdaad geen 111 verschillende effecten, maar het blijven er 111. Ik begon aan mijn rekenkunsten te twijfelen, maar kom toch echt op 111 schoten. 3 cakes van 25 schoten is 75.Tel daar de cake bij op van 36 schoten en je komt op.... juist

Dan blijft er over dat hij maximaal gevuld is met 2 kilo kruit en dat er maar 1385 gram aan kruit in zit :angel:

Klopt. De commerciële tekst is onjuist, evenals de maximale diameter (=25mm). Ik heb de mods gevraagd dit aan te passen, dat zal ongetwijfeld snel gebeuren.

Back
Bovenaan