Moeder geeft zoon aan om illegaal vuurwerk

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
moeder-geeft-zoon-illegaal-vuurwerk.jpg

Een 19-jarige man uit Roosendaal is dinsdagavond aangehouden, omdat hij illegaal vuurwerk op zijn slaapkamer had verstopt. Dat gebeurde in de wijk Kroeven.
Door: Weekblad De Bode Roosendaal
De moeder van de tiener had het vuurwerk ontdekt. Zij lichtte de politie in. Rond 20.00 uur kwamen de agenten op de melding af. Zij namen een kijkje in de slaapkamer van de man en zagen het vuurwerk liggen. Het bleek van een illegaal kaliber te zijn. Het knalwerk is in beslag genomen en zal worden vernietigd.

De man werd later op de avond in vrijheid gesteld. Hij zal nog worden gehoord. De politie geeft hoge prioriteit aan het opsporen van illegaal vuurwerk.

Door: Weekblad De Bode

Bron

Vrij lullig idd..maar ergens snap ik het ook wel.
Waarschijnlijk heeft die moeder de ballen verstand van dit vuurwerk en heeft daarom voor de zekerheid de politie ingeschakeld.
Als mijn kinderen ooit zoiets hebben, ben ik daar wat makkelijker in denk ik....emmertje water en weg met die zooi...en daarnaast eens een heel goed gesprek voeren :wink:

Ik weet niet of de afbeelding bij het verhaal hoort.. Maar wat een apparte lonten, lijkt wel touw, bij die knallers links. Zoals die cobra 33. En cobra 33 is die knaller niet al zo'n 6/7jaar geleden uitgestorven?

Anyway wat een aanpak. Is een gesprek aangaan niet meer mogelijk tegenwoordig? Waarom gelijk de wouten bellen? Weet wel dat je jouw kind hier gewoon een strafblad mee bezorgd.

tja, als je (de moeder) jaren lang via de leugens van de media moet lezen dat het handgranaten zijn, en hele huizen kunnen wegvagen, dan wordt je vanzelf wel bang en bel je de politie.

Buiten het strafblad om, zorg je ook zo lekker voor een goede familie band.. gaat helemaal nergens over om je eigen zoon voor wat vuurwerk te verraden bij de politie.

En zo zie je hoe de mensheid verneukt is. Overleg meer met je kind en praat er meer mee. Dan alleen geld toestoppen. En Zo dom te reageren wanneer ze iets uitvreten :)

Ik weet niet of de afbeelding bij het verhaal hoort.. Maar wat een apparte lonten, lijkt wel touw, bij die knallers links. Zoals die cobra 33. En cobra 33 is die knaller niet al zo'n 6/7jaar geleden uitgestorven?

Anyway wat een aanpak. Is een gesprek aangaan niet meer mogelijk tegenwoordig? Waarom gelijk de wouten bellen? Weet wel dat je jouw kind hier gewoon een strafblad mee bezorgd.

Is waarschijnlijk een archief foto, of die jongen is opgepakt met dummies :D

Wat een kut moeder heb je dan :bonk: Je verraad toch je eigen zoon niet? Pff verraden door je eigen bloed, ik wens die gozer sterkte :sad:

Is waarschijnlijk een archief foto, of die jongen is opgepakt met dummies :D

Wat een kut moeder heb je dan :bonk: Je verraad toch je eigen zoon niet? Pff verraden door je eigen bloed, ik wens die gozer sterkte :sad:

Denk idd een archief foto. Ik zie nu ook een eXplod en retorno knallers toch al weer paar jaar geleden dat die op de markt te koop waren...

Back
Bovenaan