Mistery Scent

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: RFC 141244
Artikelnaam: Mistery Scent
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 152,4 gram
Aantal Schoten: 12
Effectomschrijving: A: Red tail, red star, with green stobe. B: Blue tail to brocade crown with blue star.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 12,95

Met dank aan vuurwerkrf

Laatst bewerkt door een moderator:
Raar dat hier weinig reacties te lezen zijn..
Want eigelijk vind ik dit juist een van de betere cake's gezien de prijs kwaliteit.
Oke het groen strobede niet maar was wel zicht baar maar de rode strobe was goed aanwezig.
Ook de Bracade crown w/ blue was gewoon weg erg goed uitgevoerd.

maar goed. Ik vind dit wel een goede nieuweling!

Heb deze ook meegenomen voor een mooie prijs en ben er ondertussen nog iets van gaan verwachten ook. Zal hem filmen in de vooravond :).

Heb deze ook meegenomen voor een mooie prijs en ben er ondertussen nog iets van gaan verwachten ook. Zal hem filmen in de vooravond :).

Zoals beloofd een filmpje. De kwaliteit was gewoon prima van Royal. Keiharde burstknal deze Mistery Scent. Iets te weinig schoten naar mijn mening voor deze prijs. De green strobing is niet echt goed te zien op de film. Mede door de wind en regen, maar kwam wel goed tot z'n recht in de straat. De brocade was niet echt vol. Qua grootte in orde, niet heel groot maar ook niet storend klein. Ik weet niet of de 2 schoten aan het einde als mini-finale standaard zijn maar vond ik een goede afsluiting. Met een beetje korting is dit een leuk product. Voor 13 euro kun je ook een pot kopen met iets meer schoten.

http://www.youtube.com/watch?v=fhvho9anirU

Back
Bovenaan