Missile 100

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY3034
Artikelnaam: Missile 100
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 50 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Nieuw 2020! Deze vernieuwde Missile cake. *Zonder plastic onderdelen! * 100 schots
Tube diameter: 8,5 mm
Kooi: Nee
Kartoninhoud: 30/1
Tijdsduur: 40 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

KY3034-Missile-100-links-800x800-1.png

Laatst bewerkt:
Zonder plastic, dat is goed nieuws zeg. De fluitbakken van China Red zijn voor mijn gevoel vaak het voordeligst in de voorverkoop. 100 voor 3,50, 200 voor 6 euro. Ben benieuwd of dat nu ook zal zijn. Papier is wel goedkoper dan plastic, ben benieuwd of dezelfde kwaliteit bewaard is.

Heel goede ontwikkeling, plastic houdt mij ook tegen of scream cakes te halen. Hopelijk gaan meerder lijnen dit verder oppakken zodat dit ook niet een onderwerp/extra onderbouwing hoeft te worden waarom vuurwerk verboden moet worden.

Volgens mij heb ik bij verschillende importeurs al nieuwe kleine fluitbakken gezien.
Dus waarschijnlijk is dat ook met papieren tubes, anders zouden ze niet allemaal opeens met nieuwe fluitbakken komen.

Klopt, die zullen allemaal zonder plastic moeten zijn. Dit hebben wij ook tijdens veel bezoeken te horen en zien gekregen.

Klopt, die zullen allemaal zonder plastic moeten zijn. Dit hebben wij ook tijdens veel bezoeken te horen en zien gekregen.

Prima zet! Wat ik mij dan wel afvraag, is of ze dan in de winkels ook stoppen met alles in plastic tasjes mee te geven. Anders schiet je er qua beeldvorming nog niet veel mee op...

En om on-topic te blijven:
Ben zeer benieuwd of de kwaliteit gewaarborgd wordt, ten opzichte van de missile bakjes mét plastic. :angel:

Prima zet! Wat ik mij dan wel afvraag, is of ze dan in de winkels ook stoppen met alles in plastic tasjes mee te geven. Anders schiet je er qua beeldvorming nog niet veel mee op...

En om on-topic te blijven:
Ben zeer benieuwd of de kwaliteit gewaarborgd wordt, ten opzichte van de missile bakjes mét plastic. :angel:

Snap je punt zeker, maar al die missile buisjes die vaak per minimaal 100 de lucht in gaan in zowat iedere straat scheelt enorm. Die buisjes vind je in juli nog in de struiken, dat is een stuk minder met de tasjes uiteraard.

Ik zag op een site waar ze China Red verkopen veel nieuwe producten met de prijzen erbij staan, deze zou 5 euro moeten kosten.

Snap je punt zeker, maar al die missile buisjes die vaak per minimaal 100 de lucht in gaan in zowat iedere straat scheelt enorm. Die buisjes vind je in juli nog in de struiken, dat is een stuk minder met de tasjes uiteraard.

Dat valt best mee wes...ik had 3x een 1200 schots missile bak tegelijk gedaan...max 50 buisjes teruggevonden :wink:

Zonder dollen, een goede zet en nu de pijlen wegvallen en de knetterballen vervangen is daarmee het gros van het plastic verdwenen.

Dat valt best mee wes...ik had 3x een 1200 schots missile bak tegelijk gedaan...max 50 buisjes teruggevonden :wink:

Zonder dollen, een goede zet en nu de pijlen wegvallen en de knetterballen vervangen is daarmee het gros van het plastic verdwenen.
Knetterballen hebben ze nu ook van karton bij China red

Back
Bovenaan