Misselijkmakend

Vanmorgen werd ik misselijk tijdens mijn ontbijt.
Echt om niet goed van te worden!

Een foto gemaakt:
20151127_091301.jpg
Lees dat stukje rechts.. Net boven KOTSKOTS Arbo KOTSBonte.
ik citeer:
''In vrijwel het hele centrum mag tijdens Oud en Nieuw niet worden geknald. ,,Dit is hard nodig'', zegt burgemeester Pieter Broertjes van Hilversum. ,,In het buitenland vinden ze het idioot wat hier gebeurd. Al die gewonden, al die schade. De gekte moet stoppen.

Wat een belachelijk stuk weer. Over idioot gesproken.. :mad:
Te slecht om er op te reageren. In het buitenland.. ogogog... Waarom dan als enige landje andere wetten hanteren als landen om ons heen? Doe alles dan gelijk en hou op te mekkeren!
Wat nou 1 Europa.. Alleen als het hún goed uitkomt en de burger slecht..

* Aanvullend bericht
http://www.lc.nl/algemeen/binnenland/ad-meer-gemeenten-kiezen-voor-vuurwerkverbod-19309203.html

Laatst bewerkt:
Ik vind het echt ziekelijk. Ik loop zelf stage in groep 7 op de basisschool, en we bekeken net het Jeugdjournaal, en daar kwam dit artikel ook naar voren. Misselijkmakend inderdaad dat dat soort dingen nu al in die kinderhoofdjes worden gestampt.

Heb gisteren toevallig ook iets over dit onderwerp op tv Utrecht zitten kijken. Ze stelden zulke domme vragen om doodziek van te worden.:mad:

Heeft iemand dat Algemeen dagblad nog gelezen?
Ik moet onderhand kotsen van het overduidelijke anti vuurwerk beleid dat ze daar voeren.
Zwaar belachelijk ook hoe ze plompverloren handreikingen uitdelen hoe je met eenvoudige middelen de bomgordels kan nabootsen die gebruikt zijn in de aanslagen in parijs.
Hoeveel jongeren blazen dit O & N hun handen eraf??? en toevallig,,

Hoeveel nieuwswaarde denken ze dan daarmee te kunnen genereren?? wat een bagger krant, aan een zijde keihard overduidelijk gemeleerd tegen vuurwerk zonder onderscheid tussen illegaal en legaal, en anderzijds hopen op nieuwtjes, zoals `Jongen blaast hand er af met bom gemaakt met het ultra gevoelige gevaarlijke aceton peroxide`

Bovendien moet en zal die achterlijke naam van bonte in het artikel staan, want ja ook het AD moet reclame maken in eigen voordeel, niks vrije journalistiek!!! ze moeten daar gewoon achter de hoofdredacteur aanlopen die duidelijk antie is!

Heeft iemand dat Algemeen dagblad nog gelezen?
Ik moet onderhand kotsen van het overduidelijke anti vuurwerk beleid dat ze daar voeren.
Zwaar belachelijk ook hoe ze plompverloren handreikingen uitdelen hoe je met eenvoudige middelen de bomgordels kan nabootsen die gebruikt zijn in de aanslagen in parijs.
Hoeveel jongeren blazen dit O & N hun handen eraf??? en toevallig,,

Hoeveel nieuwswaarde denken ze dan daarmee te kunnen genereren?? wat een bagger krant, aan een zijde keihard overduidelijk gemeleerd tegen vuurwerk zonder onderscheid tussen illegaal en legaal, en anderzijds hopen op nieuwtjes, zoals `Jongen blaast hand er af met bom gemaakt met het ultra gevoelige gevaarlijke aceton peroxide`

Bovendien moet en zal die achterlijke naam van bonte in het artikel staan, want ja ook het AD moet reclame maken in eigen voordeel, niks vrije journalistiek!!! ze moeten daar gewoon achter de hoofdredacteur aanlopen die duidelijk antie is!

Dat was mijn eerste gedachte, die ik hardop ventileerde. Journalisten neutraal? In mijn behaarde ****!

In het buitenland vinden ze het idioot wat hier gebeurd
Bullshit, in dat buitenland waar over gesproken word zijn shells en salute pijlen legaal te koop op fucking MARKTEN voor de consument....

Als we "kijk naar het buitenland" gaan zeggen als het over vuurwerk gaat, dan kunnen we net zo goed zeggen dat we shells en strijkers moeten legaliseren in Nederland, want dat is in het buitenland ook het geval...

Klopt!

Het is toch te belachelijk voor woorden dat leveranciers hier hele bunkers moeten bouwen voor 10 duizenden euro's terwijl hetzelfde in Duitsland staat in stellingen met een brandblusser er naast. En er zijn veel gekke Duitsers, maar heb je ooit een artikel voorbij zien komen dat het fout ging daar? Ik niet..
Zelfde geld voor Polen, Frankrijk etc..

Maar in NL.. gaat alles in 3 dubbele verpakking in extreem dure bunkers met sprinklers en alles. en toch gebeurd hier het meest? Die media van hun gaat denk ik niet zo ver in op die onzin zoals hier.
Vuile bangmakerij hier. Terwijl 'ze' zelf de oorzaak zijn!

ja dat is ook 1 van de redenen dat ik nog geen enkele bestelling heb geplaatst budget staat klaar, maar ik heb er steeds minder zin in om het in nederland uit te geven. puur en puur illegaal kopen dat is de gedachte,dan denk je dat doe ik niet om het vuurwerk geen slechte naam te bezorgen.

Die hoef ik niet te bezorgen die word al keer en keer besmeurd. ben druk dekkende het is gewoon je kan niets goed doen

In het buitenland vinden ze het idioot? Typ op youtube eens in sylvester berlin of newyears eve praha
daar gaat het net zo tekeer als hier.

ja dat is ook 1 van de redenen dat ik nog geen enkele bestelling heb geplaatst budget staat klaar, maar ik heb er steeds minder zin in om het in nederland uit te geven. puur en puur illegaal kopen dat is de gedachte,dan denk je dat doe ik niet om het vuurwerk geen slechte naam te bezorgen.

Die hoef ik niet te bezorgen die word al keer en keer besmeurd. ben druk dekkende het is gewoon je kan niets goed doen

en dat is nu precies wat ze willen dat je er geen zin meer in heb, niks koopt.

ik moet wel zeggen dat je hier niet alleen staat het is een groep, denk vaak als er een goed onderbouwde actie komt dat er 300.000 mensen dus een parkpop of een koninginnenach van vroeger zo'n hoeveelheid en dan naar den haag.

ik denk vlammetje dat het inderdaad een flink statement zal geven maar dan zou dat toch echt van de verkopers uit moeten komen, zij hebben een goede binding met heel veel klanten.

Back
Bovenaan