Miracle

Zoals al eerder gezegd, zelfs in de mist kwam deze nog goed tot zijn recht. Hier met 3 tegelijk geschoten. Ik zou sowieso wel adviseren 2 tegelijk te pakken om een mooiere vulling van het effect te krijgen.

Overigens miste ik bij deze cake wel de 4 schots finale die ik in een demofilm wel terug had gezien. Ik weet niet of sommigen hier misschien andere ervaringen mee hebben gehad?

De burst is prima (niet al te hard, maar luid genoeg), de effecten waren groter dan ik had verwacht. De willows waren erg mooi uitgevoerd! Ik denk dat je deze cake voor deze prijs zeker niet moet laten staan volgend jaar, bij mij zal ie er weer iig weer komen.

Ik wist al dat hij mooi was maar in het echt was hij echt prachtig. Ik vind dit de mooiste budgetcake van onder de 20 euro. :)

Deze was ook in de straat te bewonderen. Hoewel de burstknal tegenviel waren de effecten wel mooi (niet groot, maar wel dik). Voor zo'n prijs is dit alsnog een prachtige cake die volgend jaar zeker weer in mijn collectie komt wanneer verkrijgbaar.

Ligt het aan mij of lijkt deze Sprekend op de Crash van breeschoten

Er word gezegd dat het geen omlabelingen worden, maar daar begin ik toch best wel aan te twijfelen..

Ligt het aan mij of lijkt deze Sprekend op de Crash van breeschoten.

Ze lijken inderdaad op elkaar, maar ik heb enkele filmpjes aandachtig bekeken en mijn conclusie is dat de uitwerkingen van de Miracle een stuk vetter zijn en langer blijven hangen, zeker ook de crackling staarten !

post ik hier ook ma mijn straat filmpje.

het zijn er 4!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een top cake voor zijn prijs!

Hier nog een filmpje van de Miracle. ik vind dit gewoon een top product blijven met zeer goed uitgevoerde effecten voor een mooi prijsje. Heb hem ieder jaar nog gehad maar misschien ga ik dit jaar voor de wat grotere broer de weeping willows.

(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

gratis bij m'n bestelling gekregen;
gisteravond rond 7 uur even afgestoken!
viel me niets tegen. mooi potje zeg!

Back
Bovenaan