Miracle

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 2002
Artikelnaam: Miracle
Netto Kruitgewicht: 240gram
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Golden strobing willow; golden crackling willow
Richtprijs 2012: € 17,95

Productfilm demo 2012
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
dit vond ik gekeken naar de prijs kwaliteit een van de betere potten van O&N man wat een geweldige effecten heeft deze. de willows blijven erg lang hangen en komen dus mooi naar je toe. ze laten ook erg mooie gouden staarten achter.
kortom gewoon een geweldige cake!

De prijs/kwaliteits verhouding was bij deze pot OPTIMAAL in mijn ogen.
Wat een mooie prijs voor dat geld. Zo'n pot past bijna in ieder zijn budget.
Van mij mogen er meer van zulke potten komen.

Edwin

Het is niet zo goed te zien op het filmpje, maar de uiteinden van de willow zijn heel fijn en daarmee ook erg mooi.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

had hem vorig jaar en vond dit echt een geweldige cake voor dat geld. prijs/kwaliteit is bij deze pot gewoon subliem. dit jaar zeker weer en kan niet wachten tot vrijdag als ik hem weer op een demo zie. deze is echt de moeite waard!

op de demo is mij weer bevestigt dat dit echt een top blokkie is 16 super mooie willow schoten met een erg fijne glittering op het einde. voor maar heel weinig geld krijg je echt kwaliteit. had deze vorig jaar ook al en dit jaar weer omdat je dit effect zoals het verwerkt is in deze niet veel ziet. Toppertje!

Deze vanavond live gezien.
Willow is al niet echt mijn favoriete effect, maar deze cake heeft me hierin helaas ook niet overtuigd om het wel te kopen. De effecten zijn naar mijn idee wat mager en de burst is ook niet zo geweldig. Voor de prijs opzich niets van te zeggen, maar mijn favoriet zal het niet worden.

vindt dit toch echt een pracht cake voor maar weinig geld. heb deze laatst ook nog gefilmd op de demo van de vuurwerkstunthal Elst.

2 stuks Miracle:
+ YouTube Video

dit was echt weer een topper! zeer goed uitgevoerde willows vond vooral die strobing willows erg fijn uitgevoerd. vond dat de effecten op de demo erg klein overkwamen maar nu hij in de straat stond waren de effecten toch wel erg goed te noemen. waarschijnlijk komt hij volgend jaar wel weer in mijn collectie zit er ook al wel over te denken om er een paar euro's bij te leggen en dan de weeping willows te kopen met een soort gelijk effect. want 16schoten zijn ook wel weer zo voorbij.

Deze heb ik afgelopen nacht ook geschoten. Goede prijs kwaliteit verhouding. De burst is niet loeihard, maar ook niet zacht. Mede door de mist was dit 1 van de effecten die goed tot zijn recht kwam. Vond deze cake net wat mooier dan de Midnight Delight van bonfireworks.
Ik weet niet of ik hem volgend jaar weer aanschaf, maar dat heeft meer te maken met mijn budget, en het feit dat ik elk jaar weer wat anders wil. Hij komt in ieder geval wel op mijn grote verlanglijst te staan.(waarvan ik nog een hoop moet schrappen!!!)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan